اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر برای زودتر خوابیدن تلاش می کنید این راه ارزش امتحان کردن را دارد!

پوشیدن این لباس می تواند به شما کمک کند سریعتر بخوابید.

خواب

نوشیدن یک لیوان شیر گرم، شمردن گوسفندان، چرخیدن به طرف دیگر برای چندمین بار و رفتن به دستشویی... کارهای کسانیست که مرتباً در به خواب رفتن مشکل دارند و زمان زیادی را با خیره شدن به سقف می گذرانند. اما اکنون محققان می گویند که اگر این لباس خاص را بپوشید، می توانید سریعتر به خواب بروید.

لباس خواب

آیا سعی می کنید زود به خواب روید، اما بدنتان برنامه‌ دیگری برای شما دارد؟ ناتوانی در به خواب رفتن بسیار خسته کننده است، مخصوصا اگر صبح روز بعد مجبور شوید دوباره زود از خواب بیدار شوید، می تواند شما را به ناامیدی بکشاند. پس برای اینکه بموقع بخوابید چه باید کرد؟ دانشمندان فکر می کنند که پاسخ آن را دارند. آنها می گویند بهترین راه برای به خواب رفتن پوشیدن لباس خواب پشمی است. بدون شوخی.

چرا، اگر بخواهید سریعتر بخوابید، باید لباس خواب پشمی بپوشید؟

منطقه امن

وقتی به پشم فکر می‌کنیم، بیشتر به آن پارچه خارش‌دار فکر می‌کنیم که باعث می‌شود دائماً پوست خود را بخارانیم؛ اما بعد از اینکه برای مدت کافی به سقف خیره شدید و نتوانستید بخوابید، ممکن است مایل باشید این راه را امتحان کنید و به گفته اسکای نیوز، این ایده بدی نیست. آنها توضیح می‌دهند که دانشمندان استرالیایی به این نتیجه رسیده اند که اگر پیژامه‌های پشمی بپوشید، بدن شما در هنگام خواب راحت‌تر در «منطقه آسایش حرارتی» می ماند.

پژوهش

این تحقیق نشان داد که دانش‌آموزان بیست و چند ساله زمانی که به جای لباس خواب نخی، لباس خواب پشمی ‌پوشیدند، زودتر خواب سراغ آنها آمد. آنها به جای 15 دقیقه در عرض 10 دقیقه به خواب رفتند. برای بزرگسالان در محدوده سنی 65 تا 70 سال، این تفاوت بسیار بیشتر بود. زمانی که لباس های پشمی پوشیدند در عرض 12 دقیقه و اما با پوشیدن لباس های نخی در عرض 27 دقیقه به خواب رفتند. بنابراین، اگر به طور منظم در به خواب رفتن مشکل دارید، چرا این کار را امتحان نکنید؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد