اونس طلا2414.52
مظنه14,436,000
18 گرم3,332,500
ارزش سکه32,524,308
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,450,000
نیم23,600,000
ربع14,900,000

توضیحات وزارت بهداشت درباره مشکلات پزشکان در دریافت کارت واکسن

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، توضیحاتی درباره مشکلات پزشکان در دریافت کارت واکسن و بروز خطا در استعلام اصالت ۱۳ میلیون واکسن ارائه کرد.

به گزارش سایت طلا ،آقای محمد هاشمی گفت: در بهمن ۹۹ زمانی که نخستین محموله واکسن وارد ایران شد، هنوز سامانه‌های بهداشتی که در مراکز واکسیناسیون برای ثبت واکسن استفاده می‌شوند به سامانه تیتک متصل نبودند، به همین علت تزریق واکسن کادر بهداشت و درمان که در معرض خطر ابتلای بالایی بودند آغاز و واکسن آن‌ها به صورت دستی ثبت شد.

وی افزود: این اتصال حدود ۲۰ روز تا یک ماه زمان برد و بعد از آن نیز هماهنگی کامل بین سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت صورت گرفت و ثبت واکسن افرادی که به هر علتی محقق نشده بود در سامانه انجام شد.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت همچنین درباره استعلام اصالت ۱۳ میلیون واکسنی که با خطا همراه بود، ادامه داد: در چند ماه اول در سامانه تیتک موضوع استعلام اصالت واکسن روی یک سرور اولیه‌ای بود که پردازش لازم را نداشت و گاهی اوقات ممکن بود پاسخ استعلام در زمان مناسبی به سامانه سطح یک ارسال نشود و اگر سامانه سطح یک پاسخ را دریافت نمی‌کرد به این معنا بود که تزریق واکسن در سامانه تیتک ثبت نشده است.

وی گفت: در مرحله نخست از سازمان غذا و دارو خواسته شد مشکل را رفع کند؛ آن‌ها در سرور سامانه تیتک، موضوع اصالت واکسن را تغییر دادند و یک سرور قوی‌تر تعریف کردند، در مرحله بعدی نیز به سامانه‌های سطح یک اعلام شد که اگر پیام خطا را دریافت می‌کنند از یک سرویس متفاوتی از غذا و دارو که می‌تواند استعلام بگیرد، استفاده کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد