اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نمایشگاه طلا و جواهر در اصل یک فروشگاه است

هفتمین نمایشگاه طلا،جواهر ،نقره و گوهر سنگهای مشهد از روز گذشته با حضور مسولین و روسای اتحادیه های سراسر کشور شروع به کار نمود.

این نمایشگاه که با حضور 100 شرکت کننده از شهرهای مختلف کشور برپا شده است که به ارائه جدیدترین دستاوردهای شرکت‌ها و موسسه‌های فعال در حوزه طلا، جواهرات، سنگ‌های زینتی و ماشین‌آلات ساخت طلا می‌پردازد.

رییس اتحادیه شیراز در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت: بعد از 12 سال بنده به نمایشگاه مشهد ورود کردم.

وی گفت:مشهد همیشه قطب یکی از قطبهای مهم در حوزه گوهر سنگها بوده و هست و انتظار من حضور قویتر مشارکت کنندگان مشهدی و استان خراسان در این نمایشگاه بود اما در کل نمایشگاه مشهد جزو نمایشگاه های خوب کشور می باشد.

محمد حسین مستغنی ضمن تشکر از اتحادیه طلا و جواهر مشهد و مجری نمایشگاه خاطر نشان کرد:نمایشگاه در اصل مانند فروشگاهی است که باید همه کشورهای دنیا در آن حضور داشته باشند و تولیدات و محصولات خود را به نمایش گذارند اما متاسفانه این کار تاکنون عملی نشده چرا که صنعت طلا یکی از پر رونق ترین و جذاب ترین صنعت در عرصه اقتصادی هر کشور در زمینه ارزآوری می باشد.


وی در رابطه با اجرای قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده از 13 دی ماه 1400گفت:80 درصد فروش خرده فروشی ها مربوط به ازدواج می باشد که اگر امر ازدواج در بین جوانان تسهیل شود رونق به این صنعت باز می گردد چرا که دادن هدیه طلا در مراسم ازدواج جزو مرسومات در کشور ما می باشد اما متاسفانه به خاطر شرایط اقتصادی و کرونا این امر بسیار کاهش یافته است اما در کل اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده به نفع مصرف کننده و رونق صنعت طلا خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد