اونس طلا2302.52
مظنه14,706,000
18 گرم3,394,800
ارزش سکه33,132,618
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

بهترین نوشیدنی برای کبد که باید به طور منظم آن را بنوشید

همه ما می دانیم که کبد نقش بسیار مهمی در فرایند های بدن ایفا کرده و بیش از 100 کار را انجام می دهد از این رو توجه به سلامت ان بسیار ضروری می باشد.

به گزارش سایت طلا، همانطور که گفتیم کبد نقش بسیار مهمی در بدن دارد. برای مثال کبد متابولیسم مواد مغذی در بدن را به عهده داشته، سموم بدن را دفع کرده و در تنظیم مقادیر طبیعی لخته خون مورد نیاز بدن نقش دارد.

همانطور که می بینید، مراقبت از کبد و دادن آنچه که به آن نیاز دارد باید در اولویت همه ما باشد. خوشبختانه، نوشیدنی‌ای که به کبد شما کمک می‌کند نیز یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در سراسر جهان است.

به گفته متخصص تغذیه دی آنجلو، نویسنده کتاب به سمت سلامتی، نوشیدن قهوه می تواند برای سلامت کبد بسیار مفید باشد.

مطالعات مختلفی تا به امروز انجام شده است که نشان می دهد نوشیدن قهوه نه تنها می تواند از بیماری سیروز کبدی جلوگیری کند بلکه در پیشگیری از کبد چرب نیز نقش بسیاری دارد.

قهوه

قهوه توانایی کاهش تجمع چربی و افزایش آنتی اکسیدان های محافظ در کبد را دارد. آنتی اکسیدان ها رادیکال های آزاد مضر را خنثی می کنند که به جلوگیری از آسیب سلولی کمک می کند.

یک مطالعه اخیر که در Nutrients منتشر شده است نیز نشان داد که قهوه می تواند به کاهش خطر ابتلا به زخم کبدی نیز کمک کند که در نتیجه احتمال ابتلا به سیروز کبدی را کاهش می دهد.

با این حال باید توجه داشته باشید که بهترین نوع قهوه که می توانید برای کبد مصرف کنید قهوه تلخ می باشد. قهوه های شیرین شده با قند و یا انواع فرآوری شده آن خود آسیب هایی را برای سلامتی در بر دارند و خواص بسیار کمتری نیز به بدن شما می رسانند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد