اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

استفاده اشتباه از این گیاهان دارویی را هرچه سریع تر متوقف کنید

شاید با خودتان فکر کنید که گیاهان دارویی نمی توانند به سلامتی شما اسیب بزنند اما شما سخت در اشتباه هستید زیرا گیاهان دارویی نیز اگر اشتباه مصرف شوند سلامتی شما را به خطر می اندازند.

به گزارش سایت طلا، این باور که تنها داروهای شیمیایی می تواند به سلامت شما آسیب بزند یک باور کاملا اشتبا است زیرا گیاهان دارویی نیز اگر به میزان مناسب و درست خود مصرف نشوند می توانند باعث بیماری شوند.

توجه نکردن به تداخل دارویی بابونه و زنجبیل

کسانی که دارو مصرف میکنند حتماً باید با پزشکشان در مورد تداخل گیاهان دارویی مشورت کنند . زنجبیل و بابونه با داروهایی مانند آسپرین ، وارفارین ، پلاویکس ، دیکلوفناک و .. تداخل داشته و عوارض منفی ایجاد می کنند.

مصرف مداوم کاسنی

مصرف کم این عرق خاصیت آنتی اکسیدان دارد ، اما مصرف زیاد آن باعث نارسایی کبد ، آسیب به عروق شبکیه چشم و کم کاری تیروئید می شود.

زیاده روی در گل گاو زبان

این گیاه خاصیت آرامبخش دارد ، اما مصرف مداوم آن ( بیشتر از یک ماه ) باعث مسمویت کبدی ، افزایش فشار خون ، درد معده و آسیب به کلیه می شود.

گل گاوزبان

استفاده از برگ سنا

در درمان یبوست این گیاه فعالیت روده ها را زیاد می کند و اسهال ایجاد می کند اما مصرف بیشتر از هفته ای یک بار برگ سنا تنبلی روده و ایجاد اختلال در دفع را به دنبال خواهد داشت .

مصرف سرخود شیرین بیان

این گیاه برای کسانی که دیابت و یا فشار خون بالا دارند ممنوع است . همچنین کسانی که داروهای تقویت ایمنی استفاده می کنند یا عمل پیوند عضو داشته اند هرگز نباید شیرین بیان بخورند .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد