اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر به دنبال کاهش وزن هستید این چهار غذا را نخورید

بسیاری از ما به دنبال کاهش وزن هستیم اما هیچگاه اقدامی جدی درباره ان انجام نمی دهیم. حذف این چهار غذا می تواند نقطه شروعی برای کاهش وزن ما باشد.

به گزارش سایت طلا، یک رژیم غذایی سالم حاوی گروه گسترده ای از مواد غذایی است. در واقع متخصصان تغذیه بر این باورند که اگر میزان صحیحی از همه غذا ها بخوریم هیچگاه دچار اضافه وزن نخواهیم شد.

با این حال غذا هایی وجود دارد که بیشتر از دیگر غذا ها می تواند باعث افزایش وزن ما شوند. این غذا ها همچنین همراه با برخی از مضرات سلامتی مانند افزایش التهاب هستند که در نتیجه مصرفشان پیشنهاد نمی شود.

1. نان سفید: این نوع از نان یک ربوهیدرات فرآوری شده است که می تواند باعث افزایش وزن شما شود. نان سفید عموما کاری در جهت کاهش اشتهای شما نکرده و در نتیجه باعث می شود تا در وعده های غذایی خود، غذای بیشتری بخورید که نوبه خود افزایش وزن را ناشی می شود.

غذا های سرخ شده

2. غذا های سرخ شده: مصرف غذاهایی که در روغن سرخ می شوند نیز باید تا حد امکان محدود شود. به گفته متخصصین: غذاهای سرخ شده به طور کلی کالری بالایی دارند و اگر کالری بیشتری نسبت به کالری که می سوزانید مصرف کنید، باعث افزایش وزن می شود.

3. جایگزین های مصنوعی قند: این محصولات با وجود اینکه کالری پایینی دارند به دلیل کاهش حساسیت انسولین سطح گلوکز در خون را افزایش می دهند. به علاوه این دسته از محصولات همچنان باعث افزایش اشتها و مصرف بیشتر غذا می شوند.

4. غذا ها با فیبر پایین: این دسته از غذا ها مانند نان سفید، چیپس، ماکارانی معمولی و غیره عموما باعث سیری و کاهش اشتها نشده و کالری بسیار بالایی نیز دارند که در نتیجه وزن شما را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش می دهند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد