اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حمام رفتن در این زمان ها ممنوع است دیگر اشتباه نکنید

حمام رفتن می تواند یکی از راه های حفظ سلامتی شما باشد اما اگر در این موقعیت ها به حمام بروید به سلامتی خود ضربه زده اید.

به گزارش سایت طلا، خیلی از افراد اعتقاد دارند که آب ماده‌ بی‌خطری است و هر مقدار و با هر شرایطی باز هم برای پوست خوب است. بعضی از افراد هم آنقدر حس خوبی از حموم کردن می گیرند که کم کم تبدیل به موجودات دوزیست می شوند که نصف عمرشان را در آب هستند. اما با همه این اوصاف، بهتر است که حواسمان به نکات دوش گرفتن هم باشد.

حمام کردن پیش از خواب

درست قبل از خواب ممکن است دوش گرفتـن آرامش بخـش باشـد امـا دمـای بـدن شـما را افزایـش می دهد و در معـرض خطـر بـی خوابـی قـرار می گیریـد. پـس حداقـل ۹۰ دقیقـه قبل خواب حموم برید.

حمام کردن بلافاصله بعد از غذا

اگـر بلافاصلـه بعـد از غـذا حـمـوم کنیـد ، بر روی هضم غـذا تأثيـر مـی گذارد و آن را دچـار مشـکل می کنـد، پـس حـداقـل یک ساعت بعد غذا صبر کنید.

حمام رفتن

حمام کردن بعد از تمرین های ورزشی

قبـل از حمـام كـردن ، اندکی بـه خودتـان فرصـت بـدهید تـا خنـک و آرام شوید. حمـام فـورى بعـد از " ورزش کـردن " ممکن است جریـان خـون بـه مـغـز يـا قلـب را مختل کند و باعث سرگیجه شود.

حمام کردن وقتـی گرسـنـه هسـتيد

سـطح قنـد خون تان پایین است و ایـن ممکن است باعـث سـرگیجه شود کـه شـما در نهایـت نمـی توانید به خوبی دوش بگیرید.

حمام کردن در هنگام پایین بودن فشار خون

یک حمـام گـرم باعـث انبسـاط رگ هـا و مویرگ هـای شـما می شـود و جریـان خون تحـت تاثيـر قـرار می گیـرد باعـث سـرگیجه یـا در مـوارد جـدی کلاپـس كامـل می شـود. پـس حتما احتیاط فراموش نشود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد