اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چند قدم ساده برای داشتن یک شکم صاف بدون گرفتن رژیم

شاید با خودتان فکر کنید این کار نشدنی است و شما حتما برای کاهش وزن خود باید برای مدتی طولانی رژیم لاغری بگیرید اما باید به شما بگوییم که به انجام این کار مجبور نیستید.

به گزارش سایت طلا، شما برای کم کردن وزن های سبک و در بازه زمانی طولانی مدت همواره لازم نیست که از یک رژیم لاغری سنگین پیروی کنید تنها پیاده سازی چند روش کارآمد نیز می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند.

1. آدامس نجوید

آدامس اشتها را افزایش می دهد و نهایتا بیشتر از نیاز تان غذا خواهید خورد . همچنین هوایی که به معده وارد می شود باعث ایجاد نفخ می شود . بجای آن خوشبو کننده دهان بخورید .

2. قهوه بیشتر بنوشید

قهوه نفخ را کاهش می دهد و حرکات روده بیشتر می شود و یبوست درمان می شود که در نهایت به صاف شدن شکم کمک می کند.

3. منظم به توالت بروید

حتما هر روز زمان های مشخصی برای رفتن به دستشویی داشته باشید . چون به مرور زمان برای مغزتان نادیده گرفتن سیگنال بدن برای رفتن به توالت خیلی راحت تر می شود. در نتیجه با ایجاد نفخ و یبوست باعث می شود که شکم صافی نداشته باشید.

آجیل

4. آجیل بخورید

کسانی که در میان وعده آجیل می خورند دور کمر های کمتری دارند زیرا آجیل حاوی فیبر چربی مفید و پروتئین هایی هست که چربی سوزی را بیشتر می کنند.

5. صاف بایستید

شانه هایتان را عقب بدهید. وقتی حالت ایستادن شما درست باشد به طور خودکار عضلات شکمی تان را سفت میکنید و به مرور زمان شکم شما خوش فرم تر می شود.

6. صبح ها شیر بخورید

مصرف غذاهایی که سرشار از کلسیم هستند باعث کمتر و سالم تر شدن وزن می شود . علاوه بر این مواد معدنی موجود در شیر مثل کلسیم ، پتاسیم و منیزیم به کم کردن نفخ کمک می کنند و از این طریق باعث صاف تر به نظر رسیدن شکم شما می شوند .

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد