اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بدترین غذا برای ریزش مو که دائم آن را می خورید

موها یکی از مهم ترین بخش های زیبایی چهره است و برای همه افراد اهمیت بسیاری دارد از این رو ریزش مو می تواند یک تهدید برای زیبایی به شمار رود.

به گزارش سایت طلا، ریزش مو عوامل مختلفی دارد که بسیاری از آنها مانند ژنتیک غیر قابل تغییر هستند اما با این حال رژیم غذایی و یا برخی از ورزش ها می تواند بر روی این فرایند تاثیر گذاشته و سرعت آن را کاهش دهد.

همه ما به طور معمول به دنبال غذا هایی هستیم که ریزش مو را کاهش می دهد و توجه چندانی به غذا هایی نمی کنیم که باعث افزایش ریزش مو می شوند.

به گفته متخصص تغذیه، دی آنجلو، بدتین غذایی که می توان برای ریزش مو مصرف کرد ماهی تن است. همه ما به طور دائم از این غذا استفاده می کنیم بدون آنکه بدانیم ریزش مو را تشدید می کند.

تن ماهی

اول، مهم است که توجه داشته باشید که ماهی سرشار از فواید سلامتی است. به عنوان مثال، ماهی های چرب با کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی، بهبود سلامت شناختی مرتبط بوده و حتی به علائم افسردگی کمک می کنند.

با این حال ماهی تن بیش از ماهی های دیگر حاوی جیوه بود و این ماده می تواند بر روی ریزش مو اثر منفی بگذارد. از این رو متخصصان تغذیه پیشنهاد می کنند که از مصرف بیش از حد ماهی تن پرهیز کنید.

اگر در حال حاضر دچار ریزش مو هستید، می توانید ویتامین ها یا مواد مغذی بیشتری را در رژیم غذایی خود بگنجانید. می توانید با مولتی ویتامین شروع کنید. همچنین تحقیقات حتی نشان داده است که مکمل های ویتامین D ممکن است به ریزش مو کمک کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد