اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

وضعیت بازار طلا و سکه 6 دی 1400

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت: قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته با کاهش جزئی، داد و ستد می‌شود.

به گزارش سایت طلا،هوشنگ شیشه‌بران با تحلیل آخرین وضعیت بازار طلا، اظهار کرد: قیمت اونس جهانی در هفته گذشته روند صعودی به خود گرفت و توانست به کانال ۱۸۱۰ دلار برسد، اما پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال میلادی بهای آن با نوسان جزئی همراه باشد.

وی تأکید کرد: به طور کلی اونس جهانی در ماه ژانویه به دلیل افزایش تقاضا، سیر صعودی در پیش می‌گیرد و احتمال رشد قیمت اونس جهانی در این ماه بسیار زیاد است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با بیان اینکه روز گذشته (یکشنبه) نرخ دلار به کانال ۳۰ هزار تومان رسید و این موجب شد تا قیمت سکه طرح قدیم و سکه طرح جدید با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی مواجه شود، توضیح داد: امروز (دوشنبه، ۶ دی‌ماه) قیمت سکه طرح قدیم ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، قیمت سکه طرح جدید با ۱۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۳ میلیون و ۹۰ هزار تومان، نیم سکه بدون تغییر ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه بدون تغییر ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، سکه‌های گرمی بانک مرکزی نیز ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

بازار طلا

وی اضافه کرد: امروز قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار بدون تغییر نسبت به روز گذشته به یک میلیون و ۲۹۲ هزار تومان و قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز با ۱۳هزار تومان کاهش، به ۵ میلیون و ۵۹۷ هزار تومان رسید.

شیشه بران گفت: در مجموع قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته با کاهش جزئی، داد و ستد می‌شود و قیمت‌ها تا این لحظه باثبات است، اما با توجه به اینکه امروز نشست مذاکرات وین تا ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد، معامله‌گران در انتظار نتیجه این مذاکرات و سمت و سوی قیمت‌ها هستند و اکنون خرید و فروش زیادی در بازار انجام نمی‌شود.

وی خاطر نشان کرد: فعلاً تا مشخص شدن نتیجه مذاکرات وین، قیمت‌ها در بازار طلا در همین محدوده و با نوسان جزئی پیش بینی می‌شود.

نایب رئیس اتاق اصناف اصفهان همچنین ادامه داد: امروز قیمت فروش دلار همانند روزهای گذشته در صرافی ملی ۲۷ هزار و ۴۰۱ تومان و قیمت فروش یورو نیز با ۵۱ تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ۳۰ هزار ۴۷۴ تومان رسید.

وی تأکید کرد: فعلاً با تدابیر بانک مرکزی نرخ دلار به ثبات رسیده و نوسان خاصی در آن دیده نمی‌شود و بازار به ثبات قیمتی رسیده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد