اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

زنی که تمام کفش های تخفیف خورده فروشگاه را خرید

زنی که به خرید می رود و با تمام کفش های فروشگاه به خانه برمی گردد!

تخفیف فروشگاهی

در حالی که همه افراد به دنبال تخفیفات مختلف فروشگاهی هستند، یک زن از آرکانزاس تصمیم می گیرد از این فرصت به نوعی دیگر استفاده کند. وقتی کری جرنیگان در ابتدا به فروشگاه رفت، هدفش خرید کفش‌های با قیمت مناسب برای بچه‌هایش بود؛ اما، او در نهایت بیشتر از آنچه که انتظار داشت، تفاوت ایجاد کرد.

خرید کفش

این مادر و دو دختر وقتی در فروشگاه بودند، دختر کوچک جرنیگان، از مادرش پرسید که آیا می‌توانند یک جفت کفش کتانی با تم ابرقهرمانی برای همکلاسی اش بخرند که عاشق ابرقهرمان‌ها است. جرنیگان می گوید: "او [دخترش] قلب بزرگتری دارد، آن روز به من گفت: پسری در کلاسمان است که عاشق ابرقهرمان هاست و کفش‌های خودش خیلی کوچک هستند، آیا می‌توانی اینها را برای او بخری؟ البته."

این بود که جرقه ای در ذهن جرنیگان زده شد. سپس مستقیماً به سمت کارمند فروش رفت و پرسید که خرید کل کفش ها در فروشگاه چقدر هزینه دارد؟ او آن روز، یک تماس تلفنی از مدیریت فروشگاه دریافت کرد که میخواست درخواست خریدش را تأیید کند. به او اطلاع داده شد که حدود 200-300 کفش دریافت خواهد کرد، اما، یک محموله در آخرین لحظه رسید که در مجموع منجر به بیش از 1000 کفش شد!

او کفش های کل فروشگاه را خرید

جرنیگان توضیح داد: «تلاش بعدی همانطور که می دانید این بود، دریابیم که چگونه تقریباً ۱۵۰۰ جفت کفش را در آن روز به خانه ببریم.» تعداد دیوانه‌وار کفش‌هایی که جرنیگان خریداری کرده بود به این معنی بود که بسیاری از کودکان نیازمند از یک جفت کفش کاملاً نو بهره‌مند خواهند شد.

این فروشگاه که اعلام کرده بود می خواهد تمام 2100 شعبه خود در ایالات متحده را تعطیل کند، کفش های خود را با تخفیف بالایی به فروش گذاشت که بسیاری از این فرصت استفاده کردند. اما، جرنیگان تصمیم گرفت به کسانی که کمتر خوش شانس هستند کمک کند. او می خواهد به فرزندانش بیاموزد که وقتی بزرگ می شوند مهربان و سخاوتمند باشند.

جرنیگان: «من همیشه به بچه‌هایم می‌گویم قلبتان در جای درستی باشد و اگر چنین باشد می توانند کارهای شگفت انگیزی انجام دهند؛ اگر از آنها بپرسی وقتی بزرگ ‌شوند می‌خواهند چه کاره شوند، می‌گویند مهربان؛ بنابراین تا زمانی که آنها انسان‌های مهربان و خوبی هستند، برایم مهم نیست که در زندگی چه می‌کنند."

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد