اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چرا گاهی اوقات عاشق آدم های افسرده می شویم؟

گاهی پیش می آید که شما جذب افراد افسرده ای شوید که معمولا این روابط نیز به خوبی پیش نمی رود اما چرا پیش می آید که شما از بین همه افراد فقط با افسرده وارد رابطه می شوید؟

به گزارش سایت طلا، چنـد صفـت در فـرد افسرده وجـود دارد که ممکـن اسـت شـما را مجـذوب کنـد . عـدم تعـادل در مسئولیت پذیری ، وقـار و متانت ظاهـری ، او را فـردی جـدی و در عيـن حـال دوست داشتنی جلـوه می دهـد . انتقـاد او از خـودش ، او را در نزد شـما فـردی فروتن و بی ریا و جذاب نشان می دهد .

شاید شما از جنبـه ی روانی گرایـش بـه برقراری رابطـه بـا فـردی داشته باشید که همواره نیاز به حمایت و کمک دارد و اگر نگاهـی بـه روابـط عاطفی خـود در گذشته بیندازیـد متوجـه خواهیـد شـد همـهی افرادی که عاشـق آن ها شـده اید ، بـه نـحـوی ضعیـف و درمانـده بوده اند .

دليـل ایـن امـر ، نیـاز شـمـا بـه سرپرستی از دیگران و دادن احساس بهتـر بـه آن ها است . اگـر کـمـی دقت کنیـد متوجـه می شـویـد کـه شـما از دوران کودکی به کمک دیگران می شتافتید . حامی بـودن صفـت بـدی نیست ؛ مگـر ایـن کـه آن را بـرای فـرد دارای اختـلال اسـتفاده کنیـد . نبایـد گـمـان کنیـد کـه می توانیـد او را درمان کنید.

افسرده

مـورد دیگر ، تمایـل شـمـا بـه موازنـه قدرت در رابطـه اسـت . شـایـد مـحـبـوب . ساکت شـمـا بـا در پیش گرفتـن شـیوه ی انفعالـی بـه شـمـا ایـن امـکان را بدهد که به گونه ای که دلخـواه شماسـت در رابطـه ظاهر شوید و تمـام تصمیم هـای مـهـم زندگیتان را خودتـان بگیرید .

همچنین و یا دوسـت داریـد که در رابطه تـان نقش یک والـد و حامی را داشته باشید و در کنار حمایت از دیگران ، نیـاز شمـا بـه مدیریـت ، رهبـری و شـفـای فـرد دیگر وجود دارد.

تناقضی که در این روابط دیده می شـود ایـن اسـت کـه شـمـا بـا حمایت افراطی از محبـوب غـم زده بیش از پیش احساس بی کفایتی و عـدم عـزت نفـس را در او تقویت می کنیـد و ایـن مناسـب نخواهد بود .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد