اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این چند ترفند مچ دزدها را در هنگام دزدی بگیرید و به دام بیندازید

این ترفندها برای شما شیوه ی کار دزدها را فاش می کند و کمک می کند تا دست آن ها را برای دزدی کردن خالی بزارید.

به گزارش سایت طلا، دزد ها معمولا به نقشه و اقدامات قبلی دست به دزدی می زنند در نتیجه شناختن نقشه و برنامه آن ها کمک می کند تا دیگر به ان ها اجازه دزدی از خانه خود را ندهید.

1. آن ها در اکثر مواقع به همان خانه هایی بر می گردند که پیش از این نیز یک بار به آن جا رفته اند. زیرا هم می توانند چیزهایی را که پیش از این جا گذاشته اند دوباره بدزدند و هم تمام نقشه خانه را می شناساند و دزدی برای ان ها کار راحت تری می شود.

2. برخی از دزدها برای اطمینان از اینکه یک خانه مدت زیادی است که خالی یک پول یا کاغذ را لای در خانه می گذارند و اگر بعد از چند روز پول سرجای خودش باشد متوجه می شوند که خانه برای دزدی آماده است.

3. برخی از دزد ها نیز به بهانه ویزیتور وسایل امنیتی وارد خانه می شوند و اطلاعاتی را درباره وسایل امنیتی خانه ها، دزدگیرها و دوربین می پرسند و به خوبی با خانه اشنایی پیدا می کنند.

دزدی

4. هنگامی که در مسافرت هستید عکس های خود در مسافرت را در فضای مجازی منتشر نکنید زیرا برخی از دزد ها در نزدیکی شما حضور دارند و با دیدن این عکس ها شرایط را برای دزدی فراهم می کنند. عکس های خود را پس از برگشت به خانه منتشر کنید.

5. هنگامی که یکی از اعضای خانواده فوت می کنند تمامی دزد ها این مسئله را می دانند که همه افراد خانه برای مراسم تشیع می روند و تا مدت زمان طولانی به خانه باز نمی گردند در نتیجه همواره در این مواقع فردی را در خانه بگذارید.

6. تحقیقات نشان داده است که داشتن یک سگ نگهبان در خانه بهتر است سیستم امنیتی است. زیرا دزدگیر ها معمولا توسط دزد ها از کار می افتند و یا تا با خبر کردن پلیس ها و آمدن آن ها دزد ها کار را خود را می کنند و می روند در حالی که معمول توانایی مقابله با یک سگ را ندارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد