اونس طلا2294.28
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,000,000
ربع15,200,000

7 باور غلط درباره درونگرا ها که آن ها را آزار می دهد

اگر یک دوست درونگرا را دارید و یا اگر خودتان یک درونگرا هستید به خوبی می دانید که این باورها درباره شما کاملا اشتباه است و برایتان بسیار آزار دهنده که دیگران درباره شما اینچنین صحبت کنند.

به گزارش سایت طلا، باورهای زیاد اشتباهی درباره درونگرا ها وجود دارد که باعث می شود این افراد همواره حس بدی نسبت به خود داشته باشند و حتی دیگر تمایلی به برقراری ارتباط با دیگران نداشته باشند.

این باورهای غلط درباره افراد درونگرا را دور بریزید:

سکوت ما را اشتباه تعبیر می کنند

چرا اینقدر ساکتی ! این سوال برای یک درونگرا ، بسیار آزاردهنده است ! سکوت درونگرا بخاطر افسردگی و عصبی بودن نیست و اغلب مردم اشتباه تعبیر میکنند ! یک درونگرا تا زمانی که حرف معنا داری نداشته باشد ، انگیزه ای برای صحبت ندارد !

هوش ما را دست کم می گیرند

مردم معمولاً رک گویی را با اعتماد به نفس و هوش اشتباه می گیرند . اما کسی که بلندتر صحبت می کند لزوما باهوش ترین نیست . درونگراها ممکن است چیز زیادی نگویند ، اما دنیایی از ایده های خلاقانه را در ذهن خود دارند . در حالی که یک برونگرا اولین افکاری را که به سرش می آید را فریاد میزند.

درونگرا

حالات چهره ما را اشتباه متوجه می شوند

چهره ی اغلب درونگرها به اشتباه ، بی انگیزه ، و شاید عصبی و افسرده تعریف می شود که اصلا اینگونه نیست ! آنها دنیای درون بسیار متفاوت و فوق العاده ای دارند که فرصت بروز به بیرون را ندارند.

فکر می کنند ما هیچ گونه اراده ای نداریم

فقط به این دلیل که درونگراها آرام صحبت می کنند ، باعث نمی شود که ما آدم های هولناک باشیم . افراد درونگرا می توانند اعتماد به نفس و قاطعیت داشته باشند . طبیعت لطیف مان را به عنوان نشانه ضعف تعبیر نکنید . درونگراها می توانند به اندازه هر برون گرا جسور و شجاع باشند.

آن ها تصور می کنند ما خجالتی هستیم

درونگرایی و خجالتی بودن یکی نیستند . هم درونگراها و هم برونگراها می توانند خجالتی باشند زیرا خجالتی بودن با ترس از تعاملات اجتماعی ارتباط دارد . از سوی دیگر ، درونگرایی بیشتر به این مربوط می شود که منبع اصلی انرژی شان از کجا و چه کسی بگیرند !

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد