اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قبل از سوراخ کردن گوش کودک خوداین مطلب را بخوانید

نکاتی که باید قبل از سوراخ کردن گوش کودک خود در نظر بگیرید.

سوراخ کردن گوش

سوراخ کردن گوش نوزاد غیرمعمول نیست و در برخی فرهنگ ها این امر نه تنها طبیعی است، بلکه انتظار هم می رود. اما، قطعاً نکاتی وجود دارد که باید قبل از اینکه گوش‌های کودک خود را سوراخ کنید، در نظر داشته باشید.

استفاده از سوزن، نه تفنگ

در حالی که در نظر گرفتن هر دوی این کلمات در مورد فرزندتان ترسناک است، اما در زمینه سوراخ کردن، باید از سوزن استفاده کنید. تفنگ های سوراخ کن گوش محبوب هستند، اما از لحاظ ایمنی ایده آل نمی باشند. جیمز وبر، صاحب Infinite Body Piercing توضیح داد: «تفنگ‌های پیرسینگ از پلاستیک ساخته شده‌اند و نمی‌توان آنها را استریل کرد؛ در حالی که کارتریج‌هایی که در تفنگ قرار می‌گیرند یکبار مصرف هستند، اما خود تفنگ می‌تواند عوامل بیماری‌زا را بین مشتریان انتقال دهد.

وبر ادامه داد: «میخ‌های تفنگی صاف هستند و با نیروی بی‌رحمانه از لاله گوش عبور می‌کنند که این نه تنها منجر به سوراخ کردن دردناک‌تر می‌شود، بلکه آسیب‌های بیشتری را به همراه دارد که می‌تواند بهبودی را دشوارتر کند.» به همین دلیل بهتر است به جای آن از سوزن مخصوص استفاده کنید.

نزد متخصص بروید، نه مغازه زیورآلات

اگرچه رفتن به مغازه و سوراخ کردن گوش در طلا فروشی آسان و راحت است، اما به نفع فرزند شما نیست. اگرچه کارمندان در این نوع مکان‌ها به عنوان «متخصصان آموزش دیده و با تجربه» تبلیغ می‌شوند، اما چرا به سراغ کسی نروید که حرفه واقعی‌ تمام وقت وی، سوراخ کردن گوش است؟ مطمئن شوید متخصص پیرسینگی که به آن مراجعه می‌کنید دارای گواهینامه CPR و کمک‌های اولیه معتبر است.

جواهرات با کیفیت ضروری است

یکی دیگر از دلایل مراجعه به یک متخصص آموزش دیده این است که مطمئن شوید فرزندتان جواهرات با کیفیت دریافت می کند و نه گوشواره های ارزان قیمت، روکش طلا. این مواد برای سوراخ اولیه گوش ایده خوبی نیست، زیرا فلز نرم به راحتی می تواند واکنش های آلرژیک ایجاد کند. همانطور که انجمن سوراخ کننده های حرفه ای توصیه می کند، حتما از جواهراتی استفاده کنید که مطابق با استانداردهای کاشت ASTM و IDO هستند. اینها شامل فولاد درجه ایمپلنت، نیوبیوم، تیتانیوم با درجه ایمپلنت، طلای جامد 14 عیار یا شیشه بدون سرب است.

به زمان آن فکر کنید

در حالی که افزودن گوشواره برای تکمیل لباس کودک شما می تواند بسیار زیبا باشد، اما ممکن است ابتدا بخواهید در نظر بگیرید که آیا واقعاً زمان مناسبی برای این تصمیم هست یا خیر. بسیاری از والدین این سوال را مطرح می کنند که آیا واقعا انتخاب آنهاست که گوش فرزندشان را سوراخ کنند یا نظر جامعه! بسیاری از والدین تصمیم می گیرند که صبر کنند تا کودک به اندازه کافی بزرگ شود تا خودش این تصمیم را بگیرد که احتمالا انتخاب درستی است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد