اونس طلا2414.52
مظنه14,446,000
18 گرم3,334,800
ارزش سکه32,546,838
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,450,000
نیم23,600,000
ربع14,900,000

شگرد داوطلب برای تقلب در آزمون انتخابی پلیس

داوطلبی که با شگردی خاص در حال تقلب در آزمون انتخابی پلیس بود گرفتار شد.

به گزارش سایت طلا ، ظاهرا شغل پلیس، یکی از مشاغل محبوب در هند به شمار می‌رود و افراد تلاش می‌کنند تا به هر قیمتی شده این شغل را به دست بیاورند. در حالی که چندی پیش بود که شگرد یک دواطلب در آزمون استخدامی پلیس در هند خبرساز شده بود به تازگی نیز یک داوطلب در این کشور که در جلسه آزمون استخدام پلیس متوسل به تقلب شده بود به دام افتاد. این مرد جوان با کمک دو گوشی کوچک وایرلس و پنهان کردن آن‌ها در زیر کلاه گیسی که روی سرش گذاشته در حال تقلب بود که گرفتار شد. این اتفاق در آزمون استخدامی پلیس در ایالت اوتار پرادش هند رخ داد.

این مرد دو گوشی کوچک بدون سیم را به تراشه‌ای متصل کرده و آن را در دورن کلاه گیس خود پنهان کرده بود. او همه آن‌ها را به شکلی ماهرانه روی سرش چسبانده بود. ویدئویی که افسر پلیس «روپین شارما»، در توئیتر خود منتشر کرده، لحظه‌ای را که این داوطلب به دام افتاده نشان می‌دهد. شارما در شرح این ویدئو نوشت: «شگرد عالی برای تقلب در آزمون استخدامی پلیس در اوتار پرادش.»

در این ویدئو ماموران پلیس سعی می‌کنند دو گوشی‌ را که در داخل گوش‌های داوطلب قرار گرفته بیرون بیاورند. انتشار این ویدئو در این شبکه اجتماعی با واکنش‌های طنز کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این فرد با کمک فلزیاب دستگیر شده است.» کاربر دیگر نوشت: «بهتر بود به جای تلاش زیاد برای تقلب، بیشتر مطالعه می‌کرد.»

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد