اونس طلا2309.51
مظنه14,817,000
18 گرم3,420,500
ارزش سکه33,382,701
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

چرا باید والدین قبل از خواب جلو استفاده کودکان از موبایل را بگیرند

چرا باید با استفاده کودکان از موبایل قبل از خواب، مخالفت کنید؟

خواب کودک

خواباندن کودک در شب به طور جدی یکی از چالش برانگیزترین کارهایی است که باید انجام دهید. بیشتر بچه ها آنقدر پر از انرژی هستند که قبل از اینکه به نیمه ذخیره انرژی خود برسند، شما را خسته می کنند. یک کار ساده برای آرام کردن فرزندتان در رختخواب این است که تسلیم شوید و اجازه دهید کمی از آی پد یا موبایل شما استفاده کند. اما، این واقعاً ایده خوبی نیست، درست همانطور که فکر می کردید.

نور آبی بر خواب تأثیر منفی می گذارد

محققان دانشگاه ایالتی آریزونا مطالعه ای را بر روی 547 کودک بین 7 تا 9 سال انجام دادند. والدین آنها میزان زمان مجاز استفاده از صفحه نمایش، همراه با الگوهای خواب آنها را پیگیری کردند. محققان همچنین والدین را در مورد خلق و خو و

توانایی های فرزندانشان برای خودتنظیمی رفتار، مورد بررسی قرار دادند. آنها همچنین از بچه ها خواستند ساعت های مچی به نام اکتیگراف بپوشند که حرکت و نور محیط را ردیابی می کند که به تحقیقات کمک می کرد تا مدت زمان خواب کودکان را پیگیری کنند.

این مطالعه نشان داد که بچه‌هایی که قبل از خواب به صفحه نمایش نگاه نمی‌کردند، هر هفته 23 دقیقه بیشتر می‌خوابیدند و همچنین 34 دقیقه زودتر از همتایان خود که از آی‌پد یا موبایل استفاده می‌کردند، می‌خوابیدند. اگرچه ممکن است زمان

زیادی به نظر نرسد، اما کیفیت خواب در رشد کودکان بسیار مهم است و خواب کافی و بیدار شدن با شادابی به بهبود عملکرد در مدرسه کمک می کند.

نظرسنجی ملی خطرات جوانان CDC درسال 2018 بیان می‌کند که خواب با کیفیت خوب می‌تواند به طرق مختلف بر زندگی کودک تأثیر بگذارد، از جمله تأثیر بر نمرات و همچنین افزایش وزن. دانش آموزان با میانگین نمره A" " ،30 دقیقه یا بیشتر در شبانه روز (به طور متوسط ​​6.71 ساعت) نسبت به دانش آموزان با میانگین نمره"D" یا "F" (به طور متوسط ​​6.16 ساعت) می خوابند.

یک مطالعه دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا در سال 2018 نشان داد که کودکانی که زمان خواب نامنظم دارند، بیشتر در معرض خطر افزایش وزن هستند. افرادی که در سن 9 سالگی زمان خواب ثابت و متناسب با سن داشتند، در 15 سالگی نسبت به افرادی که زمان خواب ثابتی نداشتند، شاخص توده بدنی سالم تری داشتند.

یکی از جالب‌ترین مولفه‌های مطالعه ایالت آریزونا این بود که بچه‌هایی که خوابشان بیشتر از همه تحت تأثیر تماشای موبایل یا هر نمایشگری قرار می‌گرفت، در ویژگی شخصیتی با عنوان «تلاش‌کننده» نیز امتیاز پایینی کسب کردند و به راحتی حواسشان پرت می شود.

هر چقدر هم که سخت باشد، واقعا مهم است که تسلیم نشوید و موبایل یا آی پد را به کودکی که می خواهد به رختخواب برود، ندهید؛ درست همانطور که برای بزرگسالان مهم است که بدون هیچ مزاحمتی بخوابند، برای بچه ها مهم تر است.

یک فکر آرامش بخش این است که در نهایت آنها از این مرحله عبور خواهند کرد و به زودی باید نگران بیدار کردن آنها در دوران نوجوانی باشید که این یک بحث برای یک روز دیگر است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد