اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیدا شدن نوزاد تازه متولد شده در جنگل

نوزاد تازه متولد شده ای که در جنگل رها شده بود زنده پیدا شد.

به گزارش سایت طلا ، یک نوزاد تازه متولد شده که در جنگل رها شده بود با خوش شانسی از مرگ گریخت. این نوزاد در حالی در میان بوته‌ها پیدا شد که حشرات روی بدنش دیده می‌شدند. این اتفاق در روستای کرابی در تایلند رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی مدت ۲ روز از رها شدن نوزاد در این محل می‌گذشت. این نوزاد لباسی بر تن نداشت و روی برگ‌های درخت موز خوابانده شده بود. بنا به این گزارش حدود ۱ ساعت از محل پیدا شدن این نوزاد تا نزدیکترین روستا فاصله بود.

روستائیان با شنیدن گریه‌های نوزاد و گرفتن رد صدا موفق به پیدا کردن کودک شدند. روستائیان پس از پیداکردن نوزاد با پلیس و نیرو‌های امدادی تماس گرفتند. پس از رسیدن نیرو‌های امدادی و معاینه اولیه این نوزاد در یک پتوی آبی پیچیده و به آمبولانس منتقل شد. نیرو‌های امدادی سپس این کودک را به بیمارستان منتقل کردند.

این کودک در حالی که دچار کم آبی بدن شده بود در بیمارستان مورد مداوا قرار گرفت و تحت مراقبت قرار دارد. گفته می‌شود با وجود آنکه این نوزاد ۲ شب را در جنگل سپری کرده سالم بوده و سلامتی وی پایدار است.

این کودک با وجود آنکه در منطقه‌ای که محل زندگی حیوانات خطرناک و مار‌ها بود و درجه هوا به ۳۵ درجه سانتی گراد می‌رسید زنده ماند. پلیس تایلند تحقیقات خود برای پیداکردن مادر نوزاد را آغاز کرده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد