اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا باز هم قیمت طلا کاهش خواهد یافت؟

قیمت طلا در روز گذشته ابتدا افزایش یافت اما در ادامه روز کاهش زیادی را تجربه کرد. برخی از کارشناسان پیش بینی می کنند که در شرایط فعلی بازار قیمت طلا نزولی عمل کند.

به گزارش سایت طلا، قیمت فلز زرد از صبح امروز تغییر چندانی را نشان نداده است و در زیر سطح 1790 دلاری در حال نوسان است. از آنجا که در روز های پایانی سال میلادی قرار داریم حجم معاملات بازار بسیار کاهش یافته است.

همانطور که هارش منگانی از FXStreet اشاره می کند، قرار داشتن قیمت طلا در زیر 1790 دلار به نفع معامله گران نزولی است و احتمال دارد که روند نزولی آن ادامه پیدا کند.

هم اکنون در لحظه نگارش این متن قیمت هر اونس طلای جهانی 1789 دلار قیمت دارد که تغییر قابل توجهی نسبت روز گذشته نشان نمی دهد. قیمت نقره از طرف دیگر از روز گذشته افزایش خوبی را شاهد بوده است.

سرمایه گذاران هم اکنون در انتظار انتشار داده های مربوط به تولید ناخالص داخلی سه ماهه ایالات متحده هستند که می تواند رشد اقتصادی این کشور در سه ماه اخیر را نشان دهد.

همچنین در روز های آینده قرار است که شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده نیز منتشر شود که می تواند بر روی ارزش دلار آمریکا در روز های منتهی به پایان سال تاثیر بگذارد.

شکست قیمت طلا در محدوده 1814 و 1815 دلار در هفته گذشته باعث افزایش سطح فروش ها شد و هم اکنون معامله گران نزولی قصد دارند آن را به سمت 1772 دلار که یک حمایت طلا به شمار می رود؛ حرکت دهند.

سطح حمایت قدرتمند طلا در صورتی که نقطه 1772 دلاری شکسته شود، نقطه 1753 دلاری خواهد بود که پایین ترین سطح قیمت طلا طی ماه های گذشته است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد