اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۳ نفر از مصدومان مترو در بیمارستان هستند

مدیرعامل متروی تهران از تلاش برای بازگشایی خط شمالی متروی تهران - کرج خبر داد و گفت: شهردار تهران دستور دادند هرچه سریعتر جلسه کمیته عالی سوانح برگزار و نتایج اولیه به اطلاع شهردار و شهروندان برسد.

به گزارش سایت طلا ، شایسته در تشریح آخرین وضعیت برخورد دو قطار در ایستگاه چیتگر گفت: متاسفانه ساعت ۷ صبح امروز چهارشنبه حادثه برخورد دو قطار در ایستگاه چیتگر رخ داد که در پی آن ۲۲ نفر مجروح به همراه داشت. براساس آخرین گزارشی که دریافت کردیم در حال حاضر ۳ نفر در بیمارستان هستند که امیدواریم شفای کامل پیدا کند.

وی افزود : همکاران من تلاش می کنند خط شمالی را هرچه زودتر باز کنند تا جابه جایی مسافران ایستگاه صادقیه که به گلشهر می‌روند در بعد از ظهر انجام‌شود البته این موضوع یه روند عملیات بستگی دارد.

به گفته شایسته، راه های جایگزینی با استفاده از ظرفیت اتوبوسرانی و تاکسیرانی فراهم‌شده تا جابجای شهروندان انجام‌شود البته از شهروندان خواهش می کنم زمان بندی تردد خود را کمی تغییر دهند و از حمل و نقل جایگزین از ایستگاه صادقیه به گلشهر استفاده کنند. ۱۳۰ دستگاه اتوبوس تندرو نیز با دستور شهردار تهرلن برای جابجایی مسافران از صادقیه به گلشهر آماده شده است.

وی با اشاره به حضور شهردار تهران در محل حادثه و جلسه ای که در همین خصوص برگزار شد گفت: شهردار تهران دستور دادند هرچه سریعتر جلسه کمیته عالی سوانح برگزار و نتایج اولیه به اطلاع شهردار و شهروندان برسد. همچنین شهردار تهران دستورات دیگری هم در خصوص روند عملیات و ساماندهی موضوع و همچنین تردد شهروندان در این جلسه ارائه دادند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد