اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بدترین عادت غذا خوردن برای سلامتی را بشناسید

عادت های غذایی شما تاثیر بسیاری بر روی سلامتی می گذارند. در نتیجه عادت های منفی می توانند برای سلامتی شما خطرناک باشند. در ادامه به شما بدترین عادت غذایی را معرفی خواهیم کرد.

به گزارش سایت طلا، بسیاری از اوقات به دلیل مشغله های زیاد و کار نمی توان شب ها غذای مناسبی خورد اما تحقیقات جدید نشان داده است که غذا خوردن دیروقت در شب ها می تواند سلامتی را به خطر بیاندازد.

در یک مطالعه منتشر شده در Science Advances که توسط مؤسسه ملی بهداشت حمایت شد، محققان 19 نفر را - چه مرد و چه زن - به دو گروه با برنامه غذایی متفاوت تقسیم کردند.

یکی از گروه ها در طول روز غذا می خوردند و گروه دیگر در شب غذا می خوردند. افرادی که در شب غذا می خورند، افزایش 6.4 درصدی در سطح گلوکز را تجربه کردند که می تواند منجر به مشکلات سلامتی جدی مانند دیابت و بیماری قلبی شود.

یکی از عواملی که این موضوع را تشدید می کند مصرف غذا های فرآوری شده و سرشار از قند و چربی در شب ها هستند که می تواند منجر به انواع بیماری های مزمن از جمله بیماری های قلبی شود.

غذا

علاوه بر این خوردن غذا در شب ها باعث می شود بدن شما فرصتی برای سوزاندن کالری به دست آمده از طریق غذا را نداشته و در نتیجه باعث افزایش وزن می شود.

متخصصان تغذیه پیشنهاد می کنند که اولین قدم برای حفظ سلامتی داشتن یک برنامه منظم غذایی است. بدین گونه که حتی اگر شب ها دیروقت به خانه بازمیگردید از پیش مشخص باشد قرار است چ غذایی را مصرف کنید.

از این طریق می توانید زمان غذا خوردن خود و همچنین غذایی را که می خورید کنترل کرده و مانع از این شوید که سلامتی تان در خطر جدی قرار بگیرد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد