اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با مصرف این مکمل دیگر هوس خوردن شکر نخواهید کرد

هوس شکر و دیگر غذا های شیرین سراغ همه ما می آید. چه کسی است که علاقه به خوردن شیرینی یا یک بستنی نداشته باشد. اما شما می توانید با مصرف این مکمل این هوس خود را کنترل کنید.

به گزارش سایت طلا، تمایل به خوردن مواد شیرین می تواند اذیت کننده باشد به خصوص وقتی که شما در یک رژیم کاهش وزن هستید.

چه بعد از شام در حال تلاش باشید که با میل به مصرف بستنی مقابله کنید یا در طول روز و هنگام کار مراقب باشید مواد شیرین نخورید، این هوس ها شما را رها نخواهند کرد.

خوشبختانه راه هایی وجود دارد که به شما قدرت می دهد با تمایل به مصرف مواد قنددار مقابله کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که در طول روز مواد مغذی لازم برای بدنتان را دریافت می کنید. و شاید خوب باشد عاشقان شکر این را بدانند که منیزیم یکی از مکمل هایی ست که می تواند شما را از شر هوس مصرف مواد قندی نجات دهد.

منیزیم یکی از موادی است توسط انسان تولید نمی شود، فقط در غذاهایی خاص وجود دارد و برای تعدادی از مهم ترین عملکرد های بدن مورد نیاز است.

این ماده به تنظیم فشار خون کمک می کند، در تشکیل استخوان نقش دارد، در فرآیند انقباض ماهیچه ها به کار می رود و برای تنظیم ضربان قلب استفاده می شود. اگر بدن شما به اندازه کافی منیزیم نداشته باشد، می تواند باعث داشتن حالت تهوع، ضعف و استفراغ شود.

منیزیم

اما یکی از فواید کمتر شناخته شده منیزیم، کمک به مقابله با میل به مصرف قند است. بر اساس گزارشی که در ژورنال نیوتریشن منتشر شده، افرادی که کمبود منیزیم دارند با احتمال بیشتری تمایل به خوردن شکلات دارند چرا که در شکلات مقدار قابل توجهی منیزیم وجود دارد.

با توجه به اینکه در هر بسته شکلات با اندازه متوسط، حدود ۲۴ گرم قند وجود دارد، توانایی کنترل مصرف شکلات می تواند به کاهش قند دریافتی بدن کمک کند.

منیزیم همچنین می تواند سطح قند خون را کنترل کند که باعث می شود به مقابله با تمایل به مصرف مواد شیرین کمک کند و همچنین باعث احساس سیری بیشتر، بعد از مصرف غذا شود.

از بهترین منابع منیزیم، اسفناج و برگ چغندر هستند. این ماده همچنین در گوشت مرغ، ماست یونانی و برنج قهوه ای یافت می شود. اگر فکر می کنید از طریق غذاهای روزانه، منیزیم کافی دریافت نمی کنید، استفاده از مکمل را در نظر بگیرید. البته از آنجا که مکمل منیزیم با برخی از داروهای خاص تداخل دارد، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد