اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

از اصلاح کردن همسر خود دست بردارید تا زندگی بهتری داشته باشید

پیش از آن که بگذارید هر حس بدی به شما غالب شود و زندگی مشترک شما را تحت تاثیر قرار دهد بهتر است اولین کار دست از اصلاح رفتارهای همسرتان بردارید.

به گزارش سایت طلا، شوکه نشوید ، اما همان چیزی که باعث شد عاشق یک نفر شوید ، سال های بعد روی اعصابتان خواهد بود . شوخی نمیکنم . اگر به اين دليل عاشق همسرتان شدید که وقتی در مهمانی او را ديديد بسیار خوش مشرب و بشاش به نظر میرسید ، سالهای بعد ملتمسانه دوست داريد زيپ دهان او را بکشید که دست از حرف زدن بردارد .

اگر به اين دليل عاشق شوهرتان شدید که ساکت ، قوی و جدی بود ، امروز دوست دارید بخاطر سرد بودنش خفه اش کنید . اگر بخاطر زيبايي بی نظيرش عاشق همسرتان شدید ، امروز وقتی مجبور می شوید سه ساعت در ماشين بنشينيد تا برای بیرون رفتن آماده شود دوست دارید تک تک موهایتان را بکنيد . يادتان باشد ، هر نقطه قوتی یک ضعف دارد .

باز هم نکته مان را تکرار می کنیم : اگر می خواهید ازدواجی شاد و آرام داشته باشید ، باید دست از اصلاح کردن همسرتان بردارید و شروع به تحسین کردنش کنید .

همسر

اینکه باید از اصلاح کردن همسرتان دست بردارید دو دلیل دارد : اول اینکه نمی توانید . دوم اینکه آدم ها مثل خانه های قدیمی می مانند . اگر یک جای آن ها درست شود ، یک چیز دیگر در آن ها خراب می شود .

يادتان باشد ، هیچوقت نمی توانید کسی را درست کنید چون اصلاح کردن دیگران یک کار درونی است . هیچوقت از بیرون نمی توان به آن اجبار کرد . باید دیگران را تحسین و راهنمایی کنید . باید به آن ها آموزش دهید . اما نباید اجبار کنيد.

تنها کاری که باید بكنيد اين است که همسرتان را دوست داشته باشید و به او برای اصلاح خودش فضا بدهيد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد