اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد دوباره قیمت طلا از صبح امروز + تحلیل تکنیکال

قیمت طلا که در روز گذشته کاهش بسیار زیادی یافته بود از صبح امروز یک روند افزایشی را طی کرده و در حال نزدیک شدن به سطوح بالاتر است.

به گزارش سایت طلا، قیمت طلا در روز گذشته کاهش بسیار زیادی را تجربه کرده و از 1800 دلار کاهش یافت. اما با شروع امروز این روند حرکت قیمت طلا معکوس شده و در حال حرکت به سمت سطوح بالاتر می باشد.

در لحظه نگارش این متن هر اونس طلای جهانی 1796 دلار قیمت دارد که بیش از 5 دلار رشد را در روز نشان می دهد. طلا برای اینکه بتواند بار دیگر روند صعودی خود را احیا کند باید از سطح 1800 دلار عبور کند.

مهم ترین عامل افزایشی شدن قیمت طلا را می توان کاهش ارزش شاخص دلار آمریکا دانست. بازده خزانه داری ایالات متحده آمریکا نیز افزایش یافته است که از رشد قیمت طلا حمایت می کند.

با این حال سرمایه گذاران در حال حاضر از هرگونه حرکت تهاجمی خودداری کرده و احتیاط بسیار بالایی را از خود نشان می دهند چرا که در تعطیلات پایان سال میلادی قرار داریم و حجم بازار کاهش یافته است.

از نظر فنی تحلیل تکنیکال طلا نشان می دهد که مقاومت قدرتمند در نقطه 1800 دلار روند صعودی طلا را به چالش کشیده و مانع از رشد آن می شود.

در صورتی که طلا بتواند حرکت پایداری را بالاتر از 1800 دلار نشان دهد، به سمت مقاومت بعدی خود در بالاترین قیمت روز گذشته یعنی 1804 دلار حرکت خواهد کرد. دو مقاومت بعدی طلا نیز در صورت عبور از این نقطه 1810 و 1814 دلار خواهند بود که موانع رشد طلا به شمار می روند.

از طرف دیگر اولین سطح پشتیبانی از قیمت طلا در نقطه 1792 دلار قرار دارد. افت از نقطه می تواند قیمت طلا را به حمایت بعدی آن در عدد 1788 دلار برساند. نقطه حمایت بعدی طلا نیز در عدد 1786 دلار قرار دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد