اونس طلا2337.71
مظنه14,976,000
18 گرم3,457,200
ارزش سکه33,740,928
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,150,000
نیم24,200,000
ربع14,500,000

۲ بیمارستان در هر استان برای پذیریش بیماران کرونایی تعیین شد

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۲ بیمارستان در هر استان برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا و سویه اومیکرون تعیین شده است.

به گزارش سایت طلا ، از صفحه اینستاگرام وبدا، قاسم جان بابایی افزود: در شرایط فعلی فعلا ضرورتی برای افزایش تخت های کرونایی وجود ندارد و بیمارستان‌هایی که برای کرونا مشخص شده‌اند، اختصاصی این بیماران را پذیرش خواهند کرد.

وی ادامه داد: در پیک پنجم تا ۵۲ هزار نفر بستری داشتیم و اگر لازم شد دوباره می‌توانیم این شرایط را فراهم کنیم.

جان بابایی با اشاره به شناسایی سویه اومیکرون در کشور، تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم تزریق واکسن را جدی بگیرند و اگر ۲ دز زده‌اند، برای دز سوم نیز اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، محمد هاشمی سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه ۲۸ آذر ماه مشاهده سویه اومیکرون کرونا در ایران را تایید کرد.

محمدمهدی گویا رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز گفت: به جز یک موردی که نتیجه آزمایش او بامداد روز یکشنبه ۲۸ آذر ماه مثبت بود، دو مورد مشکوک به ابتلا به سویه جدید اومیکرون نیز در ایران وجود دارد.

کمال حیدری معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز گفت، نخستین مبتلا به اُومیکرون در ایران فردی ساکن تهران است از امارات متحده عربی وارد کشور شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد