اونس طلا2414.52
مظنه14,446,000
18 گرم3,334,800
ارزش سکه32,546,838
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,450,000
نیم23,600,000
ربع14,900,000

اگر زمینه ابتلا به دیابت دارید این غذا را نخورید

یک رژیم غذایی سالم تقریبا شامل تمام مواد غذایی می شود اما اگر زمینه ابتلا به دیابت دارید باید درباره مصرف برخی از غذا ها احتیاط بیشتری به عمل بیاورید.

به گزارش سایت طلا، اگر زمینه ابتلا به دیابت در شما وجود دارد باید به فکر کم کردن کربوهیدرات های تصفیه شده ای بیاندازید که در رژیم غذاییتان وجود دارد چراکه آنها می توانند برای سلامتی شما بسیار خطرناک باشند.

کربوهیدرات های تصفیه شده غذاهایی هستند که قندها، شیرین کننده های مصنوعی و آرد سفید به آنها اضافه شده است. این دسته از غذاها معمولاً غذاهای فوق فرآوری شده هستند که فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی آنها در طول فرآوری حذف می شود.

کربوهیدرات های تصفیه شده عملا هیچ ویتامین یا ماده مفیدی را به بدن ما ارائه نمی دهند و کالری بسیار بالایی دارند. در واقع می توان آنها را کالری خالی نامید.

کربوهیدرات های فرآوری شده مانند نان سفید، کوکی ها و کیک ها به دلیل داشتن پروتئین و فیبر کم، قند خون را به سرعت افزایش می دهند و به سرعت هضم شده و اغلب منجر به سقوط انرژی می شوند.

کربوهیدرات

کربوهیدرات های تصفیه شده اغلب فاقد ویتامین ها و مواد معدنی هستند، اما همچنین فاقد مواد مغذی هستند که به تنظیم گرسنگی و اشتها کمک می کند مانند پروتئین، چربی های سالم و فیبر.

این سه گروه از مواد غذایی هستند که به کاهش سرعت هضم و سیر نگه داشتن شما کمک می کنند. بدون این اجزاء، مصرف بیش از حد کالری آسان است و همچنان احساس گرسنگی یا عدم سیری باقی می ماند.

کربوهیدرات های تصفیه شده هیچ کمکی به مدیریت قند خون شما نمی کنند چراکه دارای شاخص گلیسمی بالایی هستند بدین معنا که به سرعت سطح قند خون شما را افزایش داده و به همان سرعت نیز این قند خون از بین می رود شما نیاز به مصرف دوباره غذا خواهید داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد