اونس طلا2361.93
مظنه14,566,000
18 گرم3,362,500
ارزش سکه32,817,198
قدیم (بهار)37,800,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

6 کاری که انجام دادن آن ها در ابتدای رابطه عاشقانه ممنوع است

شاید شما هم در ابتدای رابطه عاشقانه و زندگی مشترک خود فکر کنید که شما عاشق زوج دنیا هستید و هرگز به مشکل بر نمیخورید اما باید بدانید بهتر است این 6 کار را در ابتدای رابطه خود انجام ندهید.

به گزارش است طلا، بسیاری از این کارها باعث می شوند که در همان ابتدا رابطه شما در موضع ضعف قرار بگیرد و در بلند مدت ضربه های بدی را به زندگی شما وارد کنند.

اجتناب از بحث

برای آغاز رابطه سالم ، افکار واقعی خود را با شریک زندگی تان به اشتراک بگذارید ، اگر همیشه با او موافقت کنید تنها به این علت که بحث میان شما به وجود نیاید ، در نهایت دچار مشکلی بزرگتر می شوید . بدانید که درست بحث کردن گاهی می تواند سبب رشد رابطه شود .

زیادی جدی گرفتن یا نگرفتن رابطه

زیادی جدی گرفتن یا جدی نگرفتن رابطه از اشتباهاتی است که افراد در ابتدای روابطشان مرتکب می شوند . سعی کنید تعادل را رعایت کنید و نه آنقدر رویا پردازی کنید که از واقعیت غافل واقعیت شوید و نه آنقدر بی تفاوت باشید که طرفتان احساس بی اهمیتی کند . اجازه دهید رابطه راه خودش را برود و تصمیم گیری را به زمان درست موکول کنید .

کوتاه آمدن مدام

اگر برای نگه داشتن فرد مورد علاقه تان ، چشم هایتان را به روی تمام بدی های او ببندید یا مدام در مقابل کارهایش کوتاه بیایید ، به خودتان بی احترامی کرده اید و زمانی که خودتان برای خودتان ارزش قائل نشوید ، طرف مقابلتان نیز ارزش و احترام شما را فراموش می کند .

رابطه عاشقانه

عجله داشتن

برای شروع یک رابطه رمانتیک لازم است که مراحلی را پشت سر بگذارید . شما باید برای شناخت شخصیت فرد مورد علاقه قدم به قدم جلو بروید و در موقعیت های مختلف او را بشناسید اگر می خواهید رابطه ای مستحکم و همیشگی داشته باشید ، صبوری را بیاموزید .

نگران بودن

نگرانی و استرس تاثیر مستقیم برخود فرد و در نتیجه تاثیر غیر مستقیم بر رابطه عاطفی دارد . عدم سلامت کامل روحی جسمی سبب عصبانیت ، افسردگی و نگاه منفی به اطراف میشود پس اگر رابطه ای با ثبات و آرام می خواهید نگرانی های خود را کنترل کنید .

مقایسه کردن

یکی از نبایدهایی که منجر به از هم پاشیدن رابطه تازه شکل گرفته شما میشود ، مقایسه کردن طرف مقابل با دیگران یا عشق قبلی زندگی تان است . اگر مدام در هر حال مقایسه هستید یا هنوز به بلوغ عاطفی نرسیده اید یا آمادگی رابطه جدید را ندارید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد