اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سالم ترین کره که قلب شما را به خطر نمی اندازد

کره به دلیل چربی زیادی که درون خود جا داده است همیشه از نظر سلامتی مورد بحث های بسیار زیادی واقع شده است. حال دانشمندان می گویند که استفاده از این نوع خاص کره می تواند خطر کمتری برای سلامتی داشته باشد.

به گزارش سایت طلا، در سال های اخیر برخی از تحقیقات نشان داد که کره های گیاهی به نسبت کره های معمولی برای سلامتی خطر بیشتری دارند و از این رو مردم با احتیاط بسیار زیادی به سمت این کره ها حرکت کردند.

بحث در مورد سالم بودن یا نبودن کره های گیاهی یا همان مارگارین در میان دانشمندان بسیار زیاد بوده و می توان گفت که هم اکنون پیچیده تر از هر زمان دیگری شده است.

در سال 2015 سازمان غذا و داروی آمریکا اعلام کرد که روغن های نیمه هیدروژنه که از نظر اسید های چرب ترانس بسیار سنگین هستند برای سلامت انسان ایمن نبوده و باید از مواد غذایی حذف شود.

تا پیش از این تصمیم مارگارین حاوی این نوع از روغن ها بوده و برای سلامتی ضرر های بسیاری را به دنبال داشت اما هم اکنون مارگارین مصرفی این نوع از اسید های چرب را درون خود ندارد و از این رو می توان آن را یک انتخاب سالم تر تلقی کرد.

مارگارین

دانشمندان در تحقیقی برند های مختلف مارگارین را بررسی کردند و متوجه شدند که مارگارین تولید شده با دستور العمل های بهداشتی، می تواند به خصوص از نظر کلسترول گزینه سالم تری نسبت به کره معمولی باشد.

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید اگرچه مارگارین به "انتخاب سالم تر" تبدیل شده است، اما همچنان باید در حد اعتدال مصرف شود.

در حالی که مارگارین‌ گزینه بهتری نسبت به کره برای سلامت قلب می باشد اما باز هم باید به مقدار کم مصرف شوند، زیرا حاوی مقداری چربی اشباع شده و دارای مقادیر بالایی کالری هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد