اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ترفند کاربردی و خانگی نرم کننده لباس در مخزن توالت

یک ترفند خانگی فوق العاده برای از بین بردن بوی نامطبوع توالت با استفاده از نرم کننده لباس

بوی نامطبوع توالت

بوی بد توالت مشکلی است که همه می خواهند از شر آن خلاص شوند، اما وقتی روش‌های مرسوم ناکارامد هستند، خلاقیت به کمک ما می‌آید. امروز می خواهیم به شما بگوییم که چرا اگر نرم کننده لباس و برخی محصولات دیگر را در مخزن توالت خود بریزید ایده خوبی است.

روش انجام این ترفند خانگی

یک بطری پلاستیکی کوچک را تا نصفه با آب پر کنید.

حالا مقداری مایع نرم کننده لباس به آن اضافه کنید.

سپس سوراخ های کوچکی در درب بطری ایجاد کنید.

درب مخزن توالت را برداشته و بطری را داخل آن بگذارید.

ترفند بطری حاوی نرم کننده لباس و آب، یک نسخه خانگی خوشبو کننده هوا است که از طریق سوراخ‌های کوچک، نرم‌کننده به آرامی به داخل آب نفوذ کرده و هر بار که توالت را می‌شویید، بوی مطبوعی به مشام می‌رسد.

این روش یک اثر غیر مستقیم اما خوب دیگر نیز دارد و آن این است که حجم آب مصرفی در مخزن کاهش می یابد، اما به اندازه ای نیست که بر نحوه عملکرد توالت تأثیر بگذارد، درنتیجه در مصرف آب صرفه جویی خواهد شد.

البته می توانید زحمت نکشید و نرم کننده را مستقیماً داخل مخزن بریزید. اما اثر چنین روشی فقط برای چند فلاش جواب می دهد.

ترفند دوم: ریختن خمیر دندان در مخزن توالت

آیا تا به حال سعی کرده اید خمیر دندان را در مخزن بریزید؟ تعجب خواهید کرد، اما این روش به از بین بردن زنگ زدگی، ضد عفونی کردن سطح توالت و خلاص شدن از شر بوی نامطبوع کمک می کند.

ارزان ترین خمیردندان را با قوی ترین بو انتخاب کنید؛ تا جایی که می توانید سوراخ های زیادی در لوله خمیر دندان ایجاد کنید و آن را در مخزن قرار دهید. حالا هر فلاش توالت باعث ضد عفونی و ایجاد تازگی می شود. بهتر است سوراخ ها را کوچک ایجاد کنید تا یک لوله برای 2-3 ماه دوام آورد.

ترفندی از خدمه پرواز

اگر نیاز دارید که بوی نامطبوع توالت را به سرعت از بین ببرید، این ترفند کوچک که مهمانداران هواپیما از آن استفاده می کنند می تواند به شما کمک کند.

قهوه

از قهوه طبیعی می توان برای خوشبو کردن هوا استفاده کرد. کافی است یک فنجان قهوه تازه دم کرده را در دستشویی بگذارید و مقداری تفاله قهوه را در توالت بریزید. عطر قهوه در عرض چند ثانیه بوی نامطبوع توالت را از بین می برد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد