اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

متولدین نیمه اول ماه حساس تر هستند یا نیمه دوم سال؟

در این خبر میزان حساسیت متولدین هر ماه را می سنجیم تا متوجه شویم متولدین کدام ماه حساس تر هستند.

به گزارش سایت طلا، در این مطلب می خواهیم ببینیم که متولدین نیمه اول ماه حساس تر هستند یا نیمه دوم؟ شما کدام ماه به دنیا آمده اید؟

فروردین

فروردینی ها ؛ افراد بسیار حساسی هستند و بیش از حد به مسائل اطراف واکنش نشان می دهند . هند . آن ها خیلی در مورد آسیب دیدن احساسات دیگران نگران نیستند اما در مورد رفتارهای دیگران نسبت به خودشان حساسیت دارند.اگر بخواهند چیزی بگویند ، حتماً آن را بیان می کنند و از کسی نمی ترسند ، حتی اگر آن چیز به دیگری آسیب وارد کند . آن ها خیلی انرژی خود را صرف فکر کردن در مورد نتیجه کار هایشان نمی اصرف کنند .

اردیبهشت

اردیبهشت ماهی ها دوست ندارند جنبه حساس شخصیت خود را به دیگران نشان دهند بنابراین آن را پنهان می کنند اما اشتباه نکنید ! آن ها به شدت انسان های حساسی هستند . این افراد بسیار دلسوز و مهربان بوده تا اینکه آن روی شخصیت و تندخویی شان فوران نکند . اردیبهشت ماهی ها به کسانی که به کمک نیاز داشته باشند ، یاری می رسانند و هرگز دریغ نمی کنند . باشند ، یاری می دهند.

خرداد

خرداد ماهی ها معمولاً حرف های دیگران را به خودشان می گیرند . اگر کسی در مهمانی آنها دعوت باشد و حال خوبی نداشته باشد ، خودشان را مقصر می پندارند . خرداد ماهی ها معمولا توانایی و قدرت تصمیم گیری بالایی ندارند و تحت تاثیر شرایط قرار می گیرند . معمولاً از احساسات دیگران آگاه هستند کاری نمی کنند که باعث دلخوری آنها شود .

تیر

تیر ماهی ها سرشار از احساسات هستند و شاید بتوان گفت که حساسیتشان از متولدین ماه های دیگر بیشتر است و در مورد واکنش های دیگران فکر می کنند ، مخصوصاً هنگامی که با اتفاقات منفی و چالش و سختی مواجه باشند . تیرماهی ها به شدت دلسوز هستند و درد دیگران را عمیقا درک می کنند .

مرداد

مرداد ماهی ها حساس تر از چیزی هستند که در ظاهر نشان می دهند . اگر شخصی برایشان مهم باشد ، عمیقاً در مورد طرز فکرش اهمیت می دهند و اگر تفکر او را مثبت نیابند ، به شدت آسیب می بینند.مرداد ماهی ها در مورد همه ارزش قائل نیستند و در مورد گفته ها یا کار های افراد معمولی اهمیت خاصی نمی دهند . آن ها می توانند به راحتی حساس و در بعضی از شرایط کاملا بی حساس باشند بنابراین دسته بندی و تشخیص آن ها کار سختی است .

شهریور

شهریور ماهی ها انسان های حساسی هستند . به جزئیات توجه می کنند و این ویژگی بارز آن ها محسوب می شوند . آنها از اطراف خود به شدت آگاه هستند و بعضی چیزها واقعاً روی اعصابشان است.شاید گاهی اوقات فقط جنبه های منفی را ببینند و بعضی چیزها را به خودشان بگیرند . شخصیت آن ها کمی پیچ و تاب دارد و احساساتشان کمی کند و شما دقیقاً نمی دانید که گاهی اوقات باید چگونه با آن ها رفتار کنید ، زیرا غیر قابل پیش بینی تغییر هستند .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد