اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

ثبت نام لاتاری 2024 (لاتاری 1401)

همانطور که ممکن است بدانید ثبت نام لاتاری 2023 ایالات متحده آمریکا در آبان 1400 به اتمام رسیده است.

همانطور که ممکن است بدانید ثبت نام لاتاری 2023 ایالات متحده آمریکا در آبان 1400 به اتمام رسیده است. اما هنوز افرادی هستند که تمایل به شرکت در لاتاری گرین کارت دارند؛ آیا راهی برای ثبت نام لاتاری در زمان حاضر وجود دارد؟ ثبت نام لاتاری گرین کارت ایالات متحده آمریکا 2024 در چه زمانی انجام خواهد شد و علاقه مندان چقدر باید صبر کنند؟

اگر شما هم از آن دسته از افرادیست که رویای مهاجرت به آمریکا و برنده شدن در لاتاری گرین کارت را در سر می پرورانید، در این مقاله با ما همراه باشید.

زمان ثبت نام لاتاری 2024 آمریکا

جالب است بدانید هم اکنون می توانید بدون اتلاف وقت در لاتاری گرین کارت 2024 همان لاتاری 1401 شرکت کنید. حتما می پرسید چطور؟ با شرکت در پیش ثبت نام لاتاری 2024.

همانطور که مستحضر هستید زمان ثبت نام لاتاری هر ساله در بازه زمانی حدودا یک ماهه بین ماه های اکتبر و نوامبر میلادی (مهر و آبان شمسی) است. اما خیلی از علاقه مندان شرکت در قرعه کشی مهاجرتی آمریکا یا همان لاتاری، در آن بازه زمانی به علت های مختلف از ثبت نام جا می مانند و فراموش می کنند که در لاتاری شرکت کنند.

بنابراین این امکان برای علاقه مندان فراهم شده است که در پیش ثبت نام لاتاری شرکت کنند و نام خود را در لیست رزرو ثبت نام لاتاری قرار دهند که بلافاصله بعد از باز شدن سامانه، در لاتاری شرکت داده شوند و از این طریق شانس خود برای گرفتن گرین کارت ایالات متحده امتحان کنند.

مزایای پیش ثبت نام لاتاری 2024 آمریکا

همانطور که پیش از این بدان اشاره شد، اولین و مهمترین مزیت شرکت در پیش ثبت نام لاتاری این است که باعث می شود افراد در لیست رزرو ثبت نام لاتاری قرار بگیرند و در روزهای اول باز شدن سامانه، ثبت نام لاتاریشان تکمیل شده و کد رهگیری دریافت کنند. در این صورت، این افراد دیگر از ثبت نام جا نخواهند ماند.

برای رزرو ثبت نام لاتاری 2024 یا لاتاری 1401 روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت نام لاتاری 2024

از دیگر مزیت های شرکت در پیش ثبت نام لاتاری، می توان به فرصت رفع نواقص اشاره کرد. زیرا بارها مشاهده شده افراد در زمان ثبت نام لاتاری که یک زمان محدود است متوجه می شوند که پاسپورتشان اعتبار ندارد و یا شرایط لازم برای ثبت نام کاتاری گرین کارت برخوردار نیستند. بنابراین توصیه می شود افراد حتما قبل از آغاز شدن پروسه، در لاتاری ثبت نام کنند تا فرصت کافی برای فراهم سازی شرایط و مدارک را داشته باشند.

کجا لاتاری ثبت نام کنیم؟

بهترین و مناسب ترین راه ثبت نام لاتاری برای فارسی زبانان سراسر دنیا، مراجعه به سایت کارت سبز است. و متقاضیان شرکت در لاتاری می توانند با مراجعه به سایت کارت سبز هم با ارائه مدارک و اطلاعات خواسته شده در قرعه کشی لاتاری گرین کارت آمریکا شرکت کنند و هم از صحت ثبت نامشان اصمینان حاصل نمایند.

بنابراین برای پیش ثبت نام لاتاری 2024 و همچنین انجام امور بعد از آن، همین الان هم می توانید به سایت کارت سبز مراجعه کنید و یا حضوری به این موسسه مهاجرتی مراجعه کنید. کارشناسان کارت سبز با سالها تجربه نه تنها می توانند امور ثبت نام شما را بدون نقص انجام دهند بلکه برای انجام مراحل بعد از برنده شدن هم بهترین انتخاب هستند.

اهمیت صحت ثبت نام لاتاری

نکته ای که باید برای شرکت در لاتاری در نظر داشته باشید این است که علی رغم اینکه لاتاری راحت ترین راه مهاجرت به امریکاست اما بروز کوچکترین اشتباه هر چند سهوی ممکن است پروسه مهاجرت شما را به تاخیر بیاندازد و در اکثر مواقع لغو کند.

همچنین ذکر این نکته حائز اهمیت است که شما نمی توانید از صحت اقداماتی که از زمان ثبت نام تا لحظه مصاحبه انجام می دهید، مطلع شوید و متاسفانه هر ساله شاهد هستیم که افراد به گمان اینکه زبان بلدند خود اقدام به ثبت نام و انجام امورشان می کنند و یا از افراد و موسسات بی تجربه و ناآگاه کمک میگیرند و شانس خود را برای گرفتن ویزا از دست می دهند.

پس این را بدانید برای گرفتن ویزای هر کشوری از جمله آمریکا، آشنایی و اطلاع از قوانین مهاجرتی آن کشور ضروریست. اگر غیر از این بود که همه انگلیسی زبانان به تنهایی و به راحتی می توانستند ویزای آمریکا را بگیرند؛ در حالیکه سالانه هزاران پرونده مهاجرتی و غیرمهاجرتی افرادی که زبان مادریشان انگلیسی است به علت عدم آگاهی از قوانین مهاجرتی ایالات متحده آمریکا در سفارت های مختلف ریجکت و رد می شود.

نحوه انجام ثبت نام لاتاری 2024

مراحل ثبت نام لاتاری گرین کارت امریکا در کارت سبز بسیار آسان است. پس از ورود به سامانه ثبت نام لاتاری کارت سبز با دو فرم مواجه خواهید شد که اگر تمایل به ثبت نام آنلاین دارید، می بایست پس از ورود به فرم ثبت نام آنلاین لاتاری، اطلاعات شخصی، خانوادگی، تحصیلی و شغلی خود و همه ی افرادی که به عنوان زیر مجموعه شما محسوب می شوند را وارد نمایید.

همچنین در کارت سبز، علاوه بر انجام ثبت نام صحیح و اصولی، امکان ثبت نام حضوری لاتاری برای متقاضیان فراهم شده است. علاقه مندان شرکت در لاتاری می توانند با مراجعه به سایت کارت سبز وقت حضوریشان را رزرو کنند و حضوری به موسسه کارت سبز برای انجام ثبت نام لاتاری 2024 مراجعه کنند.

در هر دو صورت، چه به هنگام ثبت نام آنلاین لاتاری چه در ثبت نام حضوری لاتاری، کلیه مراحل برای شما به نحو احسن انجام خواهد شد. لازم به ذکر است در مراجعه حضوری خدمات عکاسی در خود مجموعه انجام می‌شود در حالیکه ثبت نام کنندگان لاتاری به صورت آنلاین راهنمای گرفتن عکس لاتاری در منزل را دریافت می کنند.

بنابراین چنانچه می‌خواهید شانس خود برای برنده شدن در لاتاری گرین کارت ایالات متحده آمریکا را امتحان کنید، فرصت را از دست ندهید. کارت سبز شما را گام به گام و مرحله به مرحله جهت ثبت‌نام موفق در لاتاری راهنمایی می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد