اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا روند نزولی قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟ + تحلیل تکنیکال

قیمت طلا از روز گذشته یک روند نزولی را آغاز کرده و قیمت آن به شکل قابل توجهی کاهش یافته است. حال سرمایه گذاران در انتظار مشخص شدن وضعیت بازار هستند تا موقعیت خرید و فروش خود را مشخص کنند.

به گزارش سایت طلا، قیمت هر اونس طلای جهانی هم اکنون در لحظه نگارش این متن 1770 دلار است که 5 دلار کاهش در روز را نشان می دهد. این در حالی است که طلا هفته را در محدوده 1785 دلار آغاز کرده بود.

حال کارشناسان در انتظار مشخص شدن نتیجه جلسه فدرال رزرو و سیاست های مالی این بانک برای آینده هستند. کارشناسان و سرمایه گذاران هر دو می خواهند بدانند که فدرال رزرو تا چه اندازه می تواند در برابر تورم تهاجمی رفتار کند.

قیمت طلا در حال حاضر نزدیک به پایین ترین قیمت دو هفته ای خود در حال نوسان است و سرنوشت آن به جدول زمانی فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره و همچنین کاهش خرید اوراق قرضه بستگی دارد.

سرمایه گذاران در حال حاضر در حال حاضر با احتیاط بسیار بالایی در بازار حضور دارند و تا پیش از مشخص شدن نتیجه جلسه فدرال رزرو دست به هیچ اقدام عجولانه ای نخواهند زد.

تحلیل تکنیکال طلا به ما نشان می دهد که این فلز گرانبها در نقطه 1765 دلار دارای حمایت قابل توجهی بوده و این سطح می تواند مانعی برای سقوط شدید قیمت طلا به شمار رود.

در صورتی که طلا افت بیشتری را شاهد باشد حمایت بعدی آن در عدد 1762 دلار خواهد بود و افت بیشتر فروشندگان طلا را با یک مانع در نقطه 1760 دلار مواجه خواهد ساخت.

در طرف دیگر نمودار، در شرایط صعودی قیمت طلا ابتدا با یک مقاومت در محدوده 1770 تا 1772 دلار مواجه بوده و عبور از آن مقاومت 1776 دلاری فعال می کند. مقاومت بعدی طلا نیز در عدد 1781 دلار قرار دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد