اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با مصرف روغن زیتون پوستی سفید و روشن داشته باشید

همه ما می دانیم که روغن زیتون یکی از مفید ترین روغن ها بر روی کره زمین است و فواید زیادی برای سلامتی دارد. یکی از فواید روغن زیتون محافظت از پوست در برابر آسیب های مختلف و همچنین روشن تر کردن پوست است.

به گزارش سایت طلا، روغن زیتون از فواید متنوعی برخوردار است. این روغن دارای اسید های چرب امگا 3 بوده که فواید متعدد آن برای سلامتی اثبات شده است و می تواند در پیشگیری از بسیاری از بیماری ها مؤثر باشد.

چربی های سالم موجود در روغن زیتون علاوه بر آنکه بر روی کاهش خطر بیماری هایی مانند کلسترول بالا تاثیر گذار هستند، می توانند باعت بهبود سلامت و زیبایی پوست شده و درخشش زیادی به آن بدهد.

استفاده از روغن زیتون بر روی پوست حدود 20 درصد از اشعه ماوراء بنفش (UV) مضر خورشید را مسدود می کند. این کار باعث تقویت پروتئین های طبیعی مسدود کننده آفتاب می شود.

روغن زیتون همچنین حاوی نوعی چربی به نام اسکالن است. این چربی طبیعی مهم ترین چربی محافظ پوست است. اضافه کردن روغن زیتون این مانع طبیعی را تقویت می کند.

روغن زیتون

علاوه بر این موارد روغن زیتون حاوی انواع آنتی اکسیدان ها است که به توقف آسیب کمک می کند. تحقیقات بیشتری بر روی مزایای آنتی اکسیدانی روغن زیتون به عنوان یک ماده غذایی یا روی پوست ضروری است.

روغن زیتون (به خصوص انواع فرا بکر آن) دارای اثرات روشن کننده پوست می باشد. این روغن باعث کاهش ملانین یا افزایش لایه برداری پوست نمی شود. با این حال، این روغن باعث انسداد آسیب و تغییر رنگ ناشی از خورشید می شود. همچنین ممکن است قرمزی پوست و چین و چروک پوست را کاهش دهد.

شما می توانید از روغن به شکل موضعی استفاده کرده و همچنین آن را به رژیم غذایی خود بیافزایید. در هر دو این شرایط روغن زیتون فواید بسیاری برای پوست شما خواهد داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد