اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خانم ها اگر سلامتی خود را دوست دارید در خوردن این خوراکی دقت کنید

با توچه به اینکه قهوه یکی از ریسکی ترین خوراکی های جهان است در نتیجه می تواند برای سلامتی زنان خطر آفرین نیز باشد در نتیجه خانم ها خواندن این مطلب را از دست ندهند.

به گزارش سایت طلا، مضرات قهوه برای زنان یکی از مسائل مهم هنگام بارداری است، دوران بارداری برای مادر دورانی بسیار پر تنش و پر از اضطراب است.

مضرات قهوه برای زنان باردار

حقیقت این است که کافئین روی کاهش وزن نوزاد به دنیا آمده تاثیر می گذارد. و همچنین می تواند از جفت عبور کند و به جنین برسد. بنابراین بر اساس توصیه سازمان بهداشت کانادا زنان باردار نباید روزانه بیش از 300 میلیگرم کافئین مصرف کنند. البته بسیاری از زنان بارداری که تهوع صبحگاهی دارند خودشان تمایلی به مصرف قهوه ندارند.
به عنوان یک قائده کلی زنان حامله می توانند روزانه دو فنجان کوچک قهوه دمی میل کنند. در صورتی که کافئین دیگری مصرف نکنند.

تاثیر مصرف قهوه بر زنان و سقط جنین

مطالعات بیشماری روی حیوانات نشان داده که کافئین می تواند باعث نقص هنگام تولد، زایمان زودرس، کاهش باروری و همچنین افزایش خطر نوزادان کم وزن و سایر مشکلات تولید مثل شود. البته در مورد انسان هیچ مطالعه ی قطعی در این زمینه صورت نگرفته اما همین امر می تواند زنگ خطری برای مضرات قهوه برای زنان باشد.

عوارض مصرف قهوه چیست؟

کافئین یک ماده محرک و مدر محسوب می شود. از آنجایی که کافئین یک محرک هست، فشار خون و ضربان قلب شما را افزایش می دهد، که هر دو در دوران بارداری توصیه نمی شود.

قهوه

کافئین همچنین باعث افزایش دفعات ادرار می شود. دفع زیاد ادرار باعث کاهش سطح مایعات بدن می شود و می توانند منجر به کم آبی بدن شود.

کافئین از طریق جفت به کودک منتقل می شود. متابولیسم بچه در شکم مادر تکامل یافته نیست و جنین قادر به متابولیزه کردن کافئین نیست. کافئین می تواند باعث تغییر در الگوی حرکات طبیعی کودک و یا تغییر در الگوی خواب کودک در مراحل بعدی بارداری شود.

مضرات قهوه برای پوست

آیا قهوه برای پوست مضر است. در این زمینه تحقیقات زیادی انجام شده. قهوه ممکن است باعث بدتر شدن جوش یا آکنه شود. به این صورت که قهوه علاوه بر اینکه سطح هوشیاری را افزایش می دهد. می تواند باعث افزایش استرس در بدن شود.

هورمون های استرس ، مانند کورتیزول ، ممکن است میزان روغن تولید شده توسط غده های چربی را افزایش بدن، و پوست شما بیشتر مستعد آکنه یا جوش شود.

مصرف شیر و شکر همراه با قهوه

علاوه بر کافئین موجود در قهوه شیر یا شکری که همراه با قهوه میل می کنید می تواند روی پوستتان تاثیر بگذارد و جزو مضرات قهوه برای زنان باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد