اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

جریمه ۳ میلیون دستگاه خودروی دودزا

رئیس پلیس راهور پایتخت از جریمه سه میلیون و یکصد و پانزده هزار دستگاه خودروی دودزا در تهران خبر داد.

به گزارش سایت طلا ، سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت در برنامه تلویزیونی سلام تهران با بیان اینکه شش هزار اتوبوس در سطح شهر تهران در حال تردد هستند اظهار داشت: عمر اتوبوسهای شهر تهران بیش از 13 سال است یعنی سه سال بیش از حد مجاز .

سردار حمیدی تصریح کرد: در رابطه با اتوبوس ها و کامیون هایی که دیزل هستند وسهم زیادی را در آلودگی دارند بصورت کاملا مشهود مردم این آلودگی ها را می بینند و 6000 هزار دستگاه اتوبوس شخصی و دولتی در سطح شهر تهران فعالیت داشته و کار انجام می دهند که میانگین عمر آنها 13 سال بوده که ده سال حداکثر آنهاست و تمام اتوبوسهای ما در شهر تهران که دیزل مصرف می کنند فرسوده هستند.

سردار حمیدی ادامه داد : اکثر کامیون های پیمانکاران و بخش های دولتی دیزل مصرف کرده و فرسوده هستند و مشکلات متعددی در این خصوص دارند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تعداد زیادی از این خودروهایی که دارای نقص فنی هستند را همکاران بنده متوقف و با اخذ پلاک و فک به پارکینگ منتقل می کنند ولی ما نمی توانیم تاکسی را مدام متوقف و به پارکینگ منتقل کنیم چرا که باید سرویس عمومی بدهد و مسافران را جابجا کند.

سردار حمیدی افزود: سه میلیون و یکصدو پانزده هزار دستگاه خودرو در بحث آلودگی هوا در سطح شهر تهران جریمه شده اند که ممکن است البته یک خودرو چندین بار جریمه شده باشد.

وی گفت: در آبان ماه امسال سه هزار و دویست و سی وشش دستگاه خودروی دودزا متوقف و با اخذ پلاک به تعمیرگاه اعزام شده اند که پس از بازگشت توسط همکاران بنده بازدید و اگر مشکل آن حل شده بود اجازه تردد به آنها را می‌دهیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد