اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جشنواره ای متفاوت از طلا و جواهر در تهران

معاونت مالی اداری الماس کریم خان گفت:این جشنواره بزرگ 29 آذر تا 5 دی ماه در مجتمع الماس کریم خان برگزار خواهد شد.

مجید روحی در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت: این جشنواره بزرگ 29 آذر تا 5 دی ماه با حضور بزرگان و پیشکسوت تان این صنعت بزرگ از اتحادیه های تهران ،شمیرانات،شهر ری و ....در مجتمع تجاری اداری الماس کریم خان در 2 طبقه از ساعت 11 صبح الی 8 شب برگزار خواهد شد.

وی گفت این دومین جشنواره طلا و جواهر در این مجتمع می باشد و در این جشنواره صدها واحد، از واحدهای معتبر صنف طلا، جواهر و ساعت حضور فعال دارند.

معاونت مالی اداری الماس کریم خان گفت:مهمترین ویژگی این جشنواره اهدا جوایز نفیس به صورت روزانه و به قید قرعه به شرکت کنندگان و خریداران داده می شود.

این مجتمع 13 طبقه و 6 طبقه پارکینگ و 2 طبقه تجاری طلا و جواهر و 135 واحد اداری (کارگاههای ساخت و تولید طلا و جواهر )که در این صنعت بزرگ مشغول به فعالیت هستند.

مجتمع تجاری الماس کریمخان (بازار و مرکز خرید) در محله ولیعصر تهران و خیابان کریمخان زند، بین پازند و حافظ واقع شده است. این مجتمع یکی از پنج بازار و مرکز خرید در محله ولیعصر تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند بیمارستان فیروزگر، موزه علوم و فناوری و پاساژ نگین و همچنین بوستان بهجت آباد، گالری آ، کانون محراب، بیمارستان 15 خرداد و مهمانپذیر تهرانی قرار گرفته است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد