اونس طلا2414.89
مظنه14,436,000
18 گرم3,332,500
ارزش سکه32,524,308
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,300,000
نیم23,200,000
ربع14,650,000

اگر این 5 کار را در رابطه انجام دهید خودتان را بی ارزش کرده اید

برخی از افراد هستند که برای ادامه رابطه خود دست به هرکاری می زنند اما غافل از این هستند که این کارها ارزش آن ها را در رابطه ازبین می برد.

به گزارش سایت طلا، تلاش برای حفظ رابطه تا زمانی می تواند مناسب و سالم باشد که این تلاش از جانب هر دو طرف صورت بگیرد در غیر این صورت ارزش شما را پایین می آورد.

این 5 کار را هرگز در رابطه خود انجام ندهید تا ارزش شما حفظ شود.

1. بیش از طرف مقابل محبت کردن

زمانـی کـه شـما کمتـر از آن چـه انتظـار داریـد ؛ توجـه و محبت دریافت می کنید و بیشتر از آن بـه طـرف مقابـل محبـت می کنیـد ، عـدم تعـادل ایجـاد می شـود و بـه انـدازه ی کافی محبـت مـورد نیازتان را دریافت نمی کنید و فقط دهنده و هستید . ایـن رابطـه دوسـویه نیسـت و مشکل ایجاد می کند .

2. عذرخواهی کردن بابت مسائل بی اهمیت

زمانی کـه بـدون هیچ دلیـل قانع کننده ای ، طـرف مقابـل از شـما ناراحـت می شـود و شـما مـدام عذرخواهی می کنید ، ارزش شما در رابطـه پائین می آیـد . عذرخواهـی کـردن یکی از موارد مهم در هر رابطـه ای می باشد . امـا اگر یکی از طرفیـن بـی دلیـل و مـدام ناراحـت شـود ، رابطـه سـالم نیست .

رابطه

3. نادیده گرفتن عقاید و نظرات خودتان

اگـر نظـرات ، ارزش هـا ، عقاید ، باورهـا و نگرش هـای خودتان را به خاطـر رابطـه نادیده می گیریـد و توانایـی بـیـان آن هـا را ندارید و یا فکر می کنیـد کـه اگـر آن هـا را ذکـر کنیـد ، جایگاهتان را در رابطـه از دست می دهید و در واقـع نمی توانید خودتـان باشید ، آگاه باشید که مشکلی بـزرگ وجـود دارد و باید آن را حل کنید .

4. نداشتن قدرت نه گفتن

اگر قدرت نـه گفتـن ندارید و با هر چیزی که خـلاف میلتـان اسـت موافقت می کنید ، بامشکلات زیـادی رو بـه رو خواهیـد شـد . افـراد بـا اعتمـاد بـه نـفـس بـالا توانایـی نـه گفتـن را دارنـد و اگـر مـوردی بـه آن هـا ضـرر برساند ، مناسب نباشد و یا خلاف میلشان نباشد به راحتی نه می گویند .

5.ترس از تنهایی و باج دادن

اگـر بـه دلیـل طـرد شـدن و تـرس از تنهایی ، بـه طـرف مقابلتـان بـاج می دهیـد ، بدانیـد کـه ایـن رابطـه كـامـلا اشتباه است . رابطـه سالم بـه دور از هـر گونـه احساس تنهایی و ترس از طـرد شـدن اسـت . رابطـه ی سـالم بایـد همـواره بـا احسـاس اعتمـاد و امنیت همراه باشد .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد