اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا ماه تولد شما و نحوه رانندگیتان به هم ربط دارد؟ بگذارید نتیجه این تحقیق را به شما بگوییم

این سبک رانندگی شما، با توجه به علامت ماه تولد شماست! آیا درمورد شما مطابقت داشت؟

سبک رانندگی

برخی از مردم در پارک دوبل افتضاح هستند، در حالی که برخی دیگر بدون هیچ فکری این کار را بی عیب و نقص انجام می دهند. این واقعیت که برخی افراد در رانندگی بهتر از دیگران هستند به آگاهی فضایی، صبر و کنترل مربوط می شود؛ اما این تنها چیزی نیست که تأثیرگذار است. علامت ماه تولد شما نیز تعیین می کند که چه نوع راننده ای هستید.

تحقیقات

آیا دیوانه وار رانندگی می کنید یا خودتان را بیشتر در سبک رانندگی ناشیانه مستر بین می شناسید؟ گویا نحوه رانندگی شما در ستارگان نیز نوشته شده است. ستاره شناس، دبی فرانک با همکاری یک شرکت بیمه تحقیقی کرد تا بفهمد آیا ماه تولد می تواند بر نحوه رانندگی تأثیر بگذارد یا خیر. برای این تحقیق، او با 2000 نفر در مورد ماه تولد و سبک رانندگی آنها مصاحبه کرد.

او با مطالعه پاسخ های آنها، الگویی را در نحوه رانندگی تشخیص داد. آیا می خواهید بدانید سبک رانندگی شما با توجه به علامت ماه تولد شما چیست؟ به خواندن ادامه دهید!

برج جدی (22 دسامبر - 19 ژانویه)

افراد متولد برج جدی هنگام رانندگی بسیار مراقب هستند و به سادگی نخواهید دید که برای سرعت غیرمجاز جریمه دریافت کنند چراکه آنها به قوانین پایبند می باشند. یک برج جدی برای اعتماد و امنیت ارزش زیادی قائل است. در میان برج های مختلف، برج جدی کمترین نگرانی را در مورد محیط زیست دارد و معمولا به دنبال خودرویی با تولید CO2 کم تر، نیست.

برج دلو (20 ژانویه - 19 فوریه)

یک دلو به راحتی حواسش پرت می شود و دقیقاً به همین دلیل است که از هر سه نفر دارای این صورت فلکی، یک نفر باید سه بار یا بیشتر قبل از گرفتن گواهینامه تلاش کند. دلوها دوست دارند با ماشین هایی با رنگ های عجیب تردد کنند. بیش از 10 درصد از افراد دارای این علامت، یک ماشین بنفش دارند و هفت درصد دوست دارند خود را در یک ماشین زرد ببینند. دلو دوست دارد برجسته باشد.

برج ماهی ها (19 فوریه - 20 مارس)

ماهی ها در موردنظافت بسیار جدی هستند و به همین دلیل است که بسیاری از آنها حداقل یک بار در ماه، ماشین خود را تمیز می کنند. افراد متولد این صورت فلکی راننده های بسیار آرامی هستند و داشتن یک ماشین خوب برایشان بسیار مهم است. به همین دلیل است که آنها دوست دارند با یک ماشین اسپرت یا نوع متفاوتی از ماشین های پر زرق و برق رانندگی کنند.

برج حمل (21 مارس - 19 آوریل)

برج حمل ها در ترافیک نمی توانند خودشان را کنترل کنند. تحقیقات نشان می دهد که 28 درصد از افراد دارای این صورت فلکی، سایر افراد در جاده را در نظر نمی گیرند. برج حمل نیز برای داشتن یک ماشین خوب، ارزش زیادی قائل است. یک واقعیت جالب دیگر: برج حمل به احتمال زیاد به اتومبیل خود لقب می دهد. اینها نیز افرادی هستند که اغلب فراموش می کنند اتومبیل خود را قفل کنند.

برج ثور (20 آوریل - 20 مه)

داده های ارائه شده توسط شرکت بیمه نشان می دهد که برج ثورها، بیشترین تعویضی گلگیر را دارند. چرا؟ خب معلوم است که افراد دارای این علامت، در پارک کردن بسیار بد هستند، در واقع بدترین در بین همه صورت های فلکی. از هر چهار راننده ثور، یک نفر اعتراف می‌کند که در هنگام پارک کردن به چیزی برخورد کرده است. برج ثور سرسخت است و معمولاً ساده ترین جاده را انتخاب نمی کند.

برج جوزا (21 مه - 20 ژوئن)

جوزاها عاشق رانندگی هستند و می دانند دارند چه کار می کنند. کمتر از 57 درصد از آنها موفق شدند اولین بار گواهینامه خود را دریافت کنند. جوزاها رانندگان قابل اعتمادی هستند و ترجیح می دهند خودشان پشت فرمان بنشینند به جای اینکه توسط شخص دیگری هدایت شوند و به همین دلیل آنها همیشه از سبک رانندگی دیگران انتقاد می کنند.

برج سرطان (21 ژوئن - 22 ژوئیه)

وقتی صحبت از پارکینگ به میان می آید، سرطان ها بالاترین امتیاز را دارند. وقتی باید پارک کنند اعتماد به نفس زیادی پیدا می‌کنند و هیچ‌وقت برای پارک کردن در جایی مشکلی ندارند که بیشتر به این واقعیت مربوط می شود که آن ها افرادی مراقب هستند.

برج اسد(23 ژوئیه - 22 اوت)

اسد رقابتی است، بنابراین عجیب نیست که بسیاری از افراد این برج، گواهینامه خود را به یکباره دریافت کنند. اسدها، عاشقان واقعی سرعت نیز هستند. اگر ماشینی را دیدید که با سرعت در حال حرکت است، احتمال زیادی وجود دارد که یک اسد، پشت فرمان باشد. آنها محدودیت های سرعت در نظر نمی گیرند! 37 درصد از آنها به طور منظم سریعتر از حد مجاز رانندگی می کنند.

برج سنبله (23 اوت - 22 سپتامبر)

سنبله در مورد ردپای اکولوژیکی خود بسیار فکر می کند. هفتاد و دو درصد از آنها می گویند که دوست دارند یک ماشین الکتریکی داشته باشند. سنبله ها از رانندگی لذت زیادی می برند و 79 درصد آنها دوست دارند پشت فرمان بنشینند و رانندگی کنند.

برج ترازو (23 سپتامبر - 22 اکتبر)

ترازوها ممکن است آرام به نظر برسند، اما در درون، واقعاً در ترافیک عصبانی می شوند؛ این به این دلیل است که افراد متولد این برج نمی توانند بی عدالتی را تحمل کنند و به همین دلیل به راحتی کنترل خود را از دست می دهند. درست مانند سنبله، برج ترازو نیز به سبک رانندگی سبز اهمیت می دهد.

برج عقرب (23 اکتبر - 21 نوامبر)

عقرب ها رانندگانی محتاط هستند و به ندرت مجبور می شوند، به بیمه خود مراجعه کنند. عقرب نیازی به رانندگی در جدیدترین یا شیک ترین ماشین ندارد، بلکه یک ماشین دست دوم قابل اعتماد را ترجیح می دهد.

برج قوس (22 نوامبر - 21 دسامبر)

مودب ترین راننده؟ بدون شک این همان قوس است. قوس در ترافیک بسیار مهربان است و طبیعتی بسیار آرام دارد. آنها هنگام رانندگی، سر خود را با بازی گرم می کنند و به ندرت فراموش می کنند که اتومبیل خود را قفل کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد