اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل فنی فلز زرد، صعود قابل توجه قیمت طلا با باز شدن بازار

قیمت طلا که در هفته گذشته بدون تغییر باقی ماند، امروز یک روند افزایشی را در پیش گرفته و توانست یک روند صعودی را بر روی نمودار ایجاد کند. تحلیل های فنی نشان می دهد که طلا در حال تلاش برای صعود بیشتر است.

به گزارش سایت طلا، طلا برای بار دیگر در میان ابهامات موجود در بازار در حال تلاش است تا خود را به سطح کلیدی و روانشناختی 1800 دلار نزدیک کرده و از آن عبور کند.

قیمت هر اونس طلای جهانی هم اکنون در حالی که این متن نوشته می شود 1789 دلار می باشد که بیش از 5 دلار رشد در روز را نشان می دهد. قیمت نقره نیز رشد خوبی را شاهد بوده و در عدد 22.20 دلار قرار دارد.

مهم ترین رویدادی که در پیش روی بازار قرار دارد جلسه فدرال رزرو در این هفته است که قرار است در آن درباره آینده سیاست های مالی این بانک تصمیم گرفته شود.

کارشناسان پیش بینی می کنند که فدرال رزرو با توجه به افزایش نرخ تورم سیاست های خاصی را در پیش گرفته و تلاش می کند تا نرخ بهره را تا اواسط سال آینده (2022) افزایش دهد.

در این شرایط، فلز زرد از نظر تحلیل فنی در شرایط نسبتا خوبی قرار گرفته است. هدف صعودی بعدی قیمت طلا در محدوده 1792 دلار قرار دارد که میانگین متحرک قیمت طلا در صد روز اخیر را نشان می دهد.

عبور از 1792 دلار توسط فلز زرد، آن را آماده می کند تا بار دیگر سطح کلیدی 1800 دلاری را به چالش کشیده و پس از آن به سمت مقاومت کلیدی در 1808 دلار حرکت خواهد کرد که میانگین حرکت 200 روزه ان به شمار می رود.

هرگونه روند نزولی می تواند ابتدا قیمت طلا را به نقطه 1782 دلار باز گرداند که میانگین متحرک 50 روزه طلا می باشد. افت بیشتر دو حمایت بعدی طلا در نقاط 1771 و 1761 دلار را فعال کرده که روند نزولی طلا را به چالش می کشند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد