اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سه عادت روزمره که برای سلامتی بسیار خطرناک هستند

ما به طور روزمره کار های مختلفی انجام می دهیم و عادت های مختلفی داریم. برخی از این عادت ها برای سلامتی‌مان مفید هستند و برخی نیز به ما آسیب وارد می کنند. ما در ادامه قصد داریم سه عادت مضر برای سلامتی را به شما معرفی کنیم.

به گزارش سایت طلا، برخی از عادت های روزمره که همه ما به آنها دچار هستیم و گاهی حتی متوجه‌شان نیز نمی شویم می توانند برای سلامتی بسیار خطرناک بوده و جسم و روان شما را دچار مشکل کنند. از این رو بهتر است با شناخت و آگاهی از آنها، هرچه سریع تر نسبت به برطرف کردنشان اقدام کنید.

۱. خواب‌تان می‌آید اما مقاومت می‌کنید

داشتن خواب کافی از مزایای بسیار زیادی برخوردار است. خواب کافی باعث افزایش روحیه و انگیزه در شما شده و در نتیجه بقیه افراد علاقه بیشتری به شما پیدا می کنند. از طرف دیگر خواب کافی و مناسب می تواند باعث کاهش وزن شما بشود و شما را به سایز دلخواهتان برساند.

آنهایی که مدام دچار کسر خواب هستند، ریسک بالاتری در ابتلا به افسردگی، سرطان، از دست دادن حافظه و بیماری قلبی دارند. هر شب حداقل شش الی هفت ساعت خواب با کیفیت داشته باشید، هشت ساعت بسیار عالی است.

۲. یادتان می‌رود آب بنوشید

اگر بدن‌تان مدام در حالت کمبود آب قرار بگیرد، می‌تواند تاثیر منفی بر خلق و خو، انرژی و حتی قلب‌تان بگذارد. زیرا سیگنال‌های بدن برای تشنگی و گرسنگی، خیلی شبیه هم هستند و بسیاری از افراد این دو را اشتباه می‌گیرند.

بدن برای انجام بسیاری از فعالیت های طبیعی خود به آب نیاز دارد و تنها در حضور آب می تواند آن ها را انجام دهد. عدم نوشیدن آب به میزان کافی باعث می شود تا بدن شما به خوبی کار نکرده و حتی باعث افزایش وزن می شود.

۳. میان وعده‌های سنگین می‌خورید

اسنک و میان وعده خوردن، یک راه خوب برای دور ماندن از گرسنگی و پُر خوری در وعده‌ی اصلی است، اما باید اسنک‌ های خود را هوشمندانه انتخاب کنید. سعی کنید در صبحانه و ناهارتان، پروتئین بیشتری مصرف کنید، تا از حجم میان وعده‌ های‌تان کم شود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد