اونس طلا2414.52
مظنه14,461,000
18 گرم3,338,300
ارزش سکه32,580,633
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,450,000
نیم23,600,000
ربع14,900,000

اگر از همسرتان عصبانی هستید جلوی فرزندتان سکوت کنید

ممکن است پیش بیاید که شما از همسرتان ناراحت و عصبانی باشید اما بزرگترین اشتباه شما این است که جلوی فرزندان خود از همسرتان بدگویی کنید.

به گزارش سایت طلا، ممکن است شما در زندگی مشترک تان با همسرتان به مشکل برخورد کنید اما هرگز نباید فرزندان خود را به این موضوع وارد کنید.

یکی از عادت هـای بـدی که برخی از پدر و مادرهـا دارنـد ایـن اسـت کـه در حضـور بچه هـا از همسرشـان بدگویی می کنند و در واقع می توان گفت که با فرزندشان درد و دل میکنند و به دنبـال جمـع كـردن یـار هستند ؛ امـا غافلند از آسیب های جدی که به فرزندشان وارد می شود .

زمانـی کـه یکی از والدیـن از همسـرش بدگویی می کنـد ؛ جایگاه او نـزد فرزنـد تنـزل پیـدا می کند و در نتیجـه رابطـه ی والـد فرزنـدی مشکل داری شکل خواهد گرفت.

دعوا

اگـر رابطـه ى والديـن صمیمـی باشـد ، فرزنـدان نیـز صمیمیت و محبـت را یـاد خواهند گرفت ؛ اما اگر رابطـه ی والديـن آشـفته باشـد ، فرزنـدان نیـز تحت تاثيـر قـرار خواهند گرفت . زمانی که از همسـر خـود نـزد فرزنـد بدگویـی می کنیـد ، کـودک امنیت عاطفی اش بـه خطر می افتد .

اگر والدیـن از همسـر خـود بدگویـی کنند ، ناخواسته کودکشان را با مسائلی درگیر می کنند که متناسب با سنش نمی باشـد و ذهنـش توانایـی سازگاری و درک آن ها را نخواهـد داشـت . بـه همیـن دليـل احتمـال ایـن که کودک در دوران بزرگسالی درگیـر بسیاری از بیماری ها و اختلالات روانـی و رفتاری شود بیشتر است.

اگـر کـودک درگیـر دعواهـا و مشکلات پدر و مـادر شـود ؛ در بزرگسالی ممکـن اسـت بـر روی رفتارهایـش بـا همسـرش نیز تاثیر بگذارد و ناخواسته هماننـد والد و یا برعکس او رفتار کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد