اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

نکات مهم جهت خرید فرش ماشینی 12 متری به قیمت کارخانه

این روزها بیشتر افراد تمایل دارند خرید لوازم خانگی از جمله فرش را به طور مستقیم از تولید کننده آن تهیه کنند. علت آن اطمینان یافتن از کیفیت و مرغوبیت الیاف استفاده شده و از همه مهمتر قیمت مناسب آن است.

این روزها بیشتر افراد تمایل دارند خرید لوازم خانگی از جمله فرش را به طور مستقیم از تولید کننده آن تهیه کنند. علت آن اطمینان یافتن از کیفیت و مرغوبیت الیاف استفاده شده و از همه مهمتر قیمت مناسب آن است. اما زمانیکه کارخانه فرش مورد نظر در شهرهای دور از دسترس ما است باید چه کنیم؟ آیا می دانید از کجا می توان اقدام به تهیه قالی باکیفیت و با قیمت مناسبی کرد؟

نگران نباشید! این روزها فروشگاه های فرش آنلاین دست به کار شده اند و با فروش این کالاها به قیمت تمام شده کارخانه و نیز ضمانت کیفیت به صورت ارائه گارانتی به مشتری کار انتخاب و خرید را آسان کرده اند. شما مشتریان عزیز می توانید از فروشگاه آنلاین فرش عالی قاپو با توجه به نیاز و سلیقه خود اقدام به تهیه فرش ماشینی 12 متری به قیمت کارخانه نمایید.

ویژگی های فرش 12 متری چیست؟

فرش را می توان از موثرترین عوامل بر زیبایی دکوراسیون منزل دانست. وقتی شما برای تهیه قالی به فروشگاه ها مراجعه می کنید بر اساس متراژ مد نظر خودتان اقدام به خرید آن خواهید کرد. پس متراژ فرش یکی از موارد مهم در هنگام خرید آن محسوب می شود. از طرفی فرش 12 متری را می توان به عنوان بزرگترین سایز متعارف در بین این کفپوش های الیافی دانست.

و اما مهمترین ویژگی های فرش 12 متری عبارتند از:

چنانچه در میان فرش های ماشینی به دنبال قالی با سایز بزرگ باشید به شما فرش 12 متری را پیشنهاد می کنند.
پس می توان آن را به عنوان بزرگترین فرش ماشینی متعارف در میان سایر قالی ها دانست.
ابعاد فرش ماشینی 12 متری 4*3 است و ظاهری مستطیل شکل دارد.
فرش های ماشینی از جهت کیفیت الیاف، جنس مواد استفاده شده، شانه فرش، تراکم و برخی ویژگی های دیگر با هم متفاوت هستند.
چنانچه توجه کنید خواهید دید حتی از نظر سبک و سنگین بودن وزن نیز با هم متفاوتند. دلیل اصلی این موضوع بسته به جنس الیاف استفاده شده و مهم تر از همه شانه و تراکم آن دارد.

همواره قالی هایی با شانه های پایین تر از وزنی بالاتر و برعکس با شانه های بالاتر از وزن کمتری برخوردارند. از این رو الیاف ضخیم تر را در شانه های پایین تر این کفپوش خواهید دید. هر چه بر میزان شانه اضافه شود بافت الیاف ظریفتر خواهد بود.

تفاوت در قیمت فرش ماشینی 12 متری نیز در نتیجه کیفیت مواد، تراکم و شانه به کار رفته در آن حاصل می گردد.
در حال حاضر قالی های 12 متری با طرح ها و اشکال متفاوت و سبک های گوناگون در بازار وجود دارند.

نحوه استفاده از فرش 12 متری ماشینی در فضاهای داخلی

مهمترین نکته به هنگام انتخاب فرش برای فضای داخلی در نظر گرفتن ابعاد فرش و اتاق مان است. از این رو می توان گفت این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است و توجه به این نکته می تواند در زیبا جلوه دادن فضای داخلی منزل شما تاثیرگذار باشد.

برای توضیح بیشتر باید بدانید که یکی از اصول انتخاب سایز قالی این است که لبه های فرش تا دیواره ی اتاق چند سانتی متر فاصله داشته باشد. پس در هنگام خرید این کفپوش باید ابعاد قالی خود را به نسبت ابعاد اتاق انتخاب کنید.

به عنوان مثال برای فضاهای بزرگتر منزل همانند اتاق پذیرایی باید ابعاد بزرگتری از قالی را انتخاب کرده و از این رو بهترین گزینه می تواند فرشی با متراژ 12 متر باشد.

چگونگی انتخاب شانه و تراکم فرش 12 متری

دقت کنید از فرش 12 متری در شانه های مختلف می توان برای هر قسمت از فضاهای داخلی منزل استفاده خاصی کرد. به عنوان مثال چنانچه قرار است تا از قالی در مکانی پر رفت و آمد استفاده شود بهتر است آن را در شانه های پایین تر مانند 1000 و 700 شانه انتخاب نمایید. اما اگر به دنبال زیبای در چیدمان دکوراسیون داخلی خود نظیر فضاهایی همانند اتاق پذیرایی و مهمان هستید می توانید از انواع قالی با بافت ریز و ظریف و در طرح ها جذاب استفاده کنید. بر این اساس پیشنهاد ما انتخاب فرش ماشینی با شانه های بالاتر مانند 1200 یا 1500 شانه با متراژ 12 متر است.

انواع فرش 12 متری با شانه های مختلف عبارتند از:

فرش 12 متری 500 شانه

چنانچه بخواهیم از جهت قدمت تولید به آن نگاه کنیم؛ این قالی با چنین تراکمی از زمان های بسیار قبل بافته و استفاده می شده است. این تراکم فرش در مقایسه با انواع فرش 12 متری 700 شانه سابقه طولانی تر در استفاده و تولید دارد.

در توضیح بیشتر اینکه منظور از 500 شانه در فرش چیست؟ باید گفت در تعریف فنی و دقیق آن به قالی هایی 500 شانه می گوییم که در یک متر از آن حدود 500گره زده یا بافته شده است. توجه کنید که منظور از تراکم با گره متفاوت است. امروزه تولیدکنندگان، قالی های 500 شانه را در تراکم 1000 می بافند.

نکته مهم: همیشه مقدار تراکم از شانه بیشتر می باشد. منظور از شانه و تراکم، میزان ظرافت در ریز بافتی قالی است. در نتیجه هرچه شانه و تراکم بالاتر باشد فرش به دلیل بافت ریز از ظرافت بیشتری برخوردار است.

فرش 12 متری 700 شانه

همانطور که در بالا اشاره کردیم تفاوت تعداد شانه ها در تعداد گره های آن است. به طوریکه در فرش 12 متری 700 شانه در هر یک متر آن 700 گره وجود دارد. دقت کنید هرچه تعداد گره ها در قالی بالاتر رود قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد.

فرش 12 متری 1000 شانه

اگر دقت کنید فرش هایی با تعداد 1000شانه و تراکم بالا بسیار ظریف و زیبا هستند. در این مدل از قالی ها از تراکم 3000 استفاده می شود و در ضمن برای بافت آن ها معمولا از نخ اکریلیک استفاده می گردد. از جهت قیمت نیز هرچه شانه و تراکم در فرش 12 متری بالا رود میزان قیمت آن نیز افزوده خواهد شد.

نکته مهم : استفاده از نخ های اکریلیک در قالی هایی با شانه و تراکم بالا سبب شده است تا بر کیفیت و ماندگاری قالی افزوده شود و در کنار آن طرح و نقش هایی زیبا و ظریف را به نمایش بگذارد.

فرش 12 متری 1200 شانه:

اگر به دنبال ظرافت و زیبایی منحصر به فرد برای فضای داخلی خود هستید بهتر است به هنگام خرید قالی اقدام به تهیه 1200 شانه ای آن کنید. به دلیل وجود تعداد 1200 گره در هر متر از فرش سبب جذابیت و زیبایی چشم نوازی در آن خواهد شد.

قیمت فرش 12 متری در بازار

همانطور که گفتیم عوامل اصلی در تعیین قیمت فرش 12 متری عبارتند از:

دست بافت یا ماشینی بودن آن
تعداد شانه و تراکم
جنس الیاف استفاده شده در تار و پود

آن می باشد.

این روزها قالی های مختلفی 12 متری توسط تولید کنندگان بر اساس بودجه تمامی افراد تولید و وارد بازار شده است که شما می توانید با توجه به آنچه که از انتخاب قالی خود می خواهید اقدام به تهیه آن کنید.

معروف ترین برند فرش 12 متری در بازار

هم اکنون رقابت سختی میان تولید کنندگان فرش صورت گرفته و شما شاهد انواع مختلف مارک و قیمت فرش 12 متری ماشینی هستید. اما از قدیمی ترین و پرطرفدارترین این برندها می توان به فرش کاشان اشاره کرد. این شهر از قدیمی ترین تولید کنندگان نساجی، فرش و قالی شناخته می شود و شاید به جرات بتوان گفت در کل دنیا فرش کاشان به عنوان یک صنایع اصیل از هنر ایرانی معروف است. فروشگاه فرش عالی قاپو نیز به فروش اصیل ترین و معروف ترین برند فرش در ایران می پردازد.

جمع بندی

چنانچه می خواهید از سرگردانی در انتخاب فرش رهایی پیدا کنید و با اطمینان از قیمت فرش 12 متری و دقت بیشتر به خرید آن بپردازید؛ می توانید از فروشگاه آنلاین فرش عالی قاپو دیدن فرمایید. یکی از ویژگی های مهم این فروشگاه بزرگ فروش فرش 12 متری به قیمت کارخانه است.

شما با مراجعه به سایت این فروشگاه می توانید در اندک زمانی از تمامی طرح ها و قیمت فرش های ماشینی مدرن، فانتزی،کودک و دستبافت، تابلو فرش و غیره آگاهی یابید. ضمانت قالی های این فروشگاه حاکی از کیفیت بالای الیاف استفاده شده در محصولات آن است. تنها با یکبار خرید از مشتریان دائمی ما خواهید شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد