اونس طلا2424.37
مظنه14,526,000
18 گرم3,353,300
ارزش سکه32,727,078
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)40,300,000
نیم23,200,000
ربع14,900,000

پیداشدن نوزاد تازه متولد شده در پیاده رو! + عکس

دو دختر نوجوان یک نوزاد تازه متولد شده را در کنار پیاده رویی در آمریکا پیدا کردند.

به گزارش سایت طلا ، نوزاد تازه متولد شده‌ای که در بیرون از یک مجتمع مسکونی در شهر ممفیس واقع در ایالت تنسی رها شده بود، پیدا شد. این نوزاد که گمان می‌رود تنها چند ساعت از تولدش می‌گذشت در حالی پیدا شد که هنوز بند نافش نیز بریده نشده بود. دو دختر نوجوان هنگام بازی در پیاده رو این نوزاد را مشاهده و پیدا کردند. این نوزاد روز چهارشنبه در بیرون از مجموعه آپارتمان‌های رِد اوکس در بینگهمپتون پیدا شد.

این نوزاد هیچ لباسی بر تن نداشت و تنها یک حوله به دور کمرش پیچیده شده بود. بنا به گفته پلیس آمریکا این کودک در حالی در پیاده رو رها شده بود که درجه هوا ۵۶ درجه فارنهایت (13 درجه سانتی گراد) بود. پلیس پس از حضور در محل پیدا شدن نوزاد، این کودک را برای انجام معاینه و درمان احتمالی به بیمارستان کودکان لی بُنهِر منتقل کرد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی وضعیت سلامتی کودک خوب توصیف شده و خطری جانش را تهدید نمی‌کند.

«ادیسون هاگان»، یکی از افرادی که بستگانش در این مجتمع مسکونی زندگی می‌کند در این باره گفت: "این واقعا شوکه کننده است. واقعا اینجا هوا سرد است و روز تعطیل بود. واقعا شرم آور است چنین چیزی را می‌شنوم. خدا رو شکر که یک نفر این کودک را پیدا کرد و اکنون سالم است."

این در حالی است که پلیس محلی آمریکا پس از چند ساعت جستجو مادر نوزاد را پیدا کرد. تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد