اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نظرسنجی: کارشناسان پس از چند هفته بر روی طلا صعودی شدند

در نظرسنجی هایی که طی هفته های گذشته برگذار شده بود کارشناسان پیش بینی کرده بودند که قیمت طلا افت خواهد کرد اما در نظرسنجی این هفته آنها بر روی قیمت طلا صعودی شدند.

به گزارش سایت طلا، قرار است در هفته پیش رو شاهد جلسه فدرال رزرو باشیم که مهم ترین رویداد هفته به شمار می رود. تحلیلگران بر این باورند که فدرال رزرو در این جلسه قصد دارد سیاست های پولی خود را با سرعت بیشتری تغییر دهد.

قیمت هر اونس طلای جهانی در هفته گذشته در عدد 1783 دلار بسته شد که رشد روزانه قابل توجهی را در آخرین روز هفته نشان داد. عامل رشد قیمت طلا در روز جمعه را می توان انتشار اخبار مربوط به تورم ایالات متحده دانست که رشد قابل توجهی را نشان داد.

داده های تورم ایالات متحده نشان دادند که تورم با 6.8 درصد افزایش، سریع‌ ترین سرعت رشد سالانه در نزدیک به 40 سال اخیر را نشان می دهد که می تواند بر تصمیم گیری فدرال رزرو در هقته آینده تاثیر گذار باشد.

کارشناسان بر این باورند که با تغییر سیاست های فدرال رزرو حرکت اقتصاد کند شده و بازده اوراق قرضه و همچنین ارزش شاخص دلار کاهش می یابد که در نتیجه آن طلا به فضای بهتری برای سرمایه گذاری تبدیل خواهد شد.

سایت جهانی کیتکو نیوز هر هفته یک نظرسنجی برگذار کرده و از سرمایه گذاران و تحلیلگران وال استریت می خواهد که قیمت طلا در هفته پیش رو را پیش بینی کنند.

در نظرسنجی این هفته 13 تحلیلگر وال استرین شرکت کردند که تنها 8 درصد از انها معتقد بودند قیمت طلا نزولی خواهد شد. با این حال آرای خنثی و همچنین آرای صعودی هر کدام 46 درصد بودند که نشان از عدم قطعیت در بازار دارد.

از طرف سرمایه گذاران نیز در مجموع 1.39 رای جمع آوری شد که 53.6 درصد از آنها معتقد بودند قیمت طلا صعود خواهد کرد. 23.9 درصد از سرمایه گذاران بر روی طلا نزولی بودند و 22.5 درصد نیز موضع بی طرف اتخاذ کردند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد