اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جدیدترین خبر از قیمت میوه و آجیل شب یلدا

رئیس اتحادیه بار فروشان گفت: هر کیلو انار ساوه از ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان و هر کیلو انار کاشمر از ۱۵ تا ۱۸ هزار تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش سایت طلا ؛دارایی نژاد رئیس اتحادیه بار فروشان گفت: قیمت انار و هندوانه در شب یلدا اغلب افزایش پیدا می‌کند به همین علت انار و هندوانه را دپو کرده‌ایم. همچنین روزانه ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تن میوه در حال حمل به میدان تره بار است.

او گفت: حدود ۴۵۰۰ تن انار از ساوه، شیراز و دماوند و کاشمر دپو شده تا برای شب یلدا به مشکلی برنخوریم.

دارایی نژاد ادامه داد: ۲/۵ میلیون تن تولید مرکبات استان مازندران است. ۴/۵ تن سیب درختی در نقده و سایر استان‌ها تولید می‌شود. همچنین هر کیلو هندوانه نیاگارا سفید را ۵ هزار تومان و هندوانه سیاه را ۶ هزار تومان به فروش می‌رسانیم.

او گفت: هرکیلو انار ساوه از ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان، انار کاشمر از ۱۵ تا ۱۸ هزار تومان و انار دماوند از ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این انار ۳۰ هزار تومانی صادراتی به عمان است.

قیمت مصوب آجیل شب یلدا فردا مشخص می شود

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران گفت: قیمت نهایی آجیل شب یلدا فردا مشخص می‌شود.

مصطفی احمدی رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران گفت: قیمت آجیل و خشکبار در کشور به خاطر خشکسالی و اُفت ۶۰ درصدی تولید به شدت افزایش یافته است. او ادامه داد: با توجه به اینکه چند بار در خصوص ورود تجار خارجی برای خرید آجیل به کشور هشدار داده‌ایم، اما توجه خاصی در این خصوص نشد.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران گفت: هرسال در ایام شب یلدا و شب عید مصرف آجیل رواج پیدا می‌کند و توجه‌ها به این اقلام جلب می‌شود، اما ما زمانی که در فصل برداشت این محصولات بودیم درباره مشکلات و شرایط صنف صحبت کرده بودیم و همواره هشدار‌های لازم را داده بودیم.

او ادامه داد: عصر فردا جلسه‌ای در خصوص قیمت مناسب برای آجیل شب یلدا برگزار می‌شود تا قیمت نهایی آجیل برای شب یلدا مصوب و اعلام شود. رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران گفت: ما در سال گذشته ۱۵۰ هزار تن صادرات پسته داشتیم که امسال صادرات آن به صفر رسیده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد