اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این روش ها تنها صورتتان چاق می شود نه همه بدنتان

بسیاری از افراد می خواهند صورت چاق تر یا به اصطلاح توپر تری داشته باشند اما نگران چاق شدن هستند. با این چند روش ها می توانید بدون اینکه چاق شوید صورت توپر تری داشته باشد

۱. باید با خواص معجزه بخش سیب زمینی بیشتر آشنا شویم زیرا سیب زمینی پخته شده و یا آپیز شده در چاقی صورت بسیار تاثیر دارد در حالی که در چاق شدن اندام تاثیرش نسبت به غذاهای دیگری که حاوی نشاسته می باشند بسیار کم تر می باشد.

۲. در طول روز حتما از مایعات زیادی بنوشید از جمله نوشیدن زیاد آب و سایر آب میوه ها که شاید بهترین و کم هزینه ترین راه هم برای لطافت بخشیدن به پوست و چاقی صورت می باشد.

۳. از مواد قندی که حاوی قند طبیعی نیز می باشند می توان برای چاقی صورت بهره گرفت همانند شیری خرما و شیره انگور که در تپل شدن صورت می تواند به شما بسیار کمک کند.

۴. از مواد غذایی که کربوهیدرات بالایی دارند استفاده کنید همانند: آب هویچ به همراه آب نارگیل و شکر که بهترین زمان مصرف این نوشیدنی ها صبح می باشد.

نارگیل

۵. از خوردن گوجه فرنگی، کلم، کاهو و خیار غافل نشوید.

۶. در صبحانه خود همیشه عسل مصرف کنید زیرا شیرینی عسل با تحریک ترشح هورمون بتاآندروفین، نشاط‌ آور است. صرف عسل صبح‌ ها مناسب‌ تر است و همراه شیر یا داخل چای یا همراه مقدار اندکی خامه یا کره بسیار خوب است؛ البته اگر اضافه وزن ندارید.

۷. غذا های دریایی می تواند در چاقی صورت بسیار کمک کند، غذاهای دریایی را بسیاری از دکتر های تغذیه از لحاظ علمی برای چاقی صورت تایید کرده اند و می تواند گزینه خوبی برای رسیدن شما به هدف اصلیتان که چاقی و پر شدن صورت است، باشد.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد