اونس طلا2414.89
مظنه14,456,000
18 گرم3,337,100
ارزش سکه32,569,368
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)40,200,000
نیم23,300,000
ربع14,600,000

مردی که با پیتزا از عشق خود خواستگاری کرد

خبری که پس از انتشار آن در فضای مجازی، بسیار وایرال شد.

خواستگاری

خواستگاری یک موقعیت رومانتیک است که برخی تصمیم می گیرند آن را جلوی برج ایفل در پاریس انجام دهند، در حالی که برخی دیگر این کار را صمیمانه در خانه انجام می دهند و به خاطر عشق او، روی یک زانو می نشینند. اما این مرد بریتانیایی کمی متفاوت عمل کرد. او با پیتزا از معشوق خود خواستگاری کرد.

ایتالیا

والتر مارانو همه چیز را برنامه ریزی کرده بود. آرایشگر 27 ساله قصد داشت دختر را به ایتالیا ببرد و در آنجا از او خواستگاری کند که متاسفانه بحران کرونا طرح او را کاملا خراب کرد و آنها مجبور شدند سفر خود را لغو کنند. اما خوشبختانه، او به سرعت طرح شماره 2 را جایگزین کرد. وی تصمیم گرفت، اگر نمی توانیم به ایتالیا برویم، پس به یک رستوران ایتالیایی خواهیم رفت.

پیتزا

بنابراین مارانو، عشق خود سوفیا فلوریو 24 ساله را که پنج سال با او در رابطه بود، برای یک تعطیلات آخر هفته به لندن برد. وی یک شام در رستوران ایتالیایی Circolo Popolare ترتیب داده بود. حتی به رستوران سفارش داد تا دو پیتزا به شکل قلب که بالای آن نوشته شده بود "آیا با من ازدواج می کنی؟" بیاورند. وقتی گارسون ها شام را آوردند، مارانو از روی صندلی خود بلند شد و روی یک زانو نشست و حلقه نامزدی را از جیبش بیرون آورد. سوفیای 24 ساله البته به پیشنهاد منحصر به فرد مرد عاشق "بله" گفت.

سورپرایز

دختر 24 ساله می گوید: «من عاشق پیتزا هستم، بنابراین این یک پیشنهاد عالی بود و من نمیدانستم که مارانو قرار است آن شب از من خواستگاری کند، بنابراین این یک سورپرایز کامل بود.» او نمی تواند صبر کند تا بقیه عمرش را با مارانو بگذراند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد