اونس طلا2302.52
مظنه14,521,000
18 گرم3,352,100
ارزش سکه32,715,813
قدیم (بهار)37,600,000
جدید (امامی)40,900,000
نیم23,600,000
ربع14,900,000

اگر پوست زیبا می خواهید استفاده از گلاب را فراموش نکنید

گلاب یکی از چیزهایی است که در خانه همه افراد وجود دارد. این ماده فواید بسیاری برای پوست داشته و می تواند سلامتی و زیبایی آن را ارتقا ببخشد.

به گزارش سایت طلا، در ادامه می توانید ۷ مورد از فواید گلاب را بخوانید تا این محصول را به محصولات مراقبت از پوست خود اضافه کنید.

۱. گلاب می تواند باعث خنکی، نرمی و صافی پوست های حساس و تحریک شده گردد، پوست های چرب را پاکسازی کرده و به تعادل برساند؛ همچنین، گلاب می تواند پوست های معمولی را احیا کرده و به آنها جوانی و زیبایی ببخشد .

گلاب به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان ها و ویتامین های گوناگون، می تواند از بروز علایم پیری پیشگیری کرده و پوست را تغذیه کند. از طرفی دارای خواص ضد عفونی کننده طبیعی، ضد التهابی و ضد باکتری نیز می باشد.

۲. گلاب، پف چشم را بهبود می بخشد. بدین منظور، کافیست که یک بطری گلاب را در یخچال قرار داده و پس از آن، با استفاده از یک پد پنبه ای و به آرامی مقدار کمی گلاب را بر روی چشم های خود قرار دهید. اینکار باعث نرمی پوست حساس دور چشم شده ، از ایجاد پف چشم پیشگیری کرده و یا پف ایجاد شده را بهبود می بخشد.

۳. پوست خود را از طریق اسپری کردن گلاب بر روی آن، با طراوت و شاداب نمایید. با انجام این عمل بخصوص در فصل تابستان، می توانید به طور طبیعی پوست خود را هیدراته و تغذیه کرده و درخشندگی فوق العاده ای به پوست خود ببخشید. می توانید چند بار در طول روز گلاب را بر روی پوست خود اسپری کنید و یا با یک پد پنبه ای، آرام آن را بر روی پوست خود بمالید.

۴. گلاب نرم کننده پوست های خشک می باشد. بنابراین، افرادی با پوست های خشک بهتر است برای نرم و ملایم کردن پوست خود، از گلاب استفاده کنند. علاوه بر این می توانید برای نرم شدن پوستتان هنگام حمام کردن دو فنجان گلاب به اب حمام خود اضافه کنید.

۵. برای داشتن یک پاک کننده آرایش بهتر و مؤثرتر، ابتدا یک پد پنبه ای را با گلاب مرطوب کرده و سپس در کمی روغن نارگیل مایع قرار داده تا با هم مخلوط شوند. این یک محصول طبیعی مراقبت از پوست و پاک کننده آرایش عالی محسوب می گردد.

۶. از گلاب به عنوان یک تونر طبیعی پوست استفاده کنید. با این اقدام می توانید از ایجاد هرگونه چین و چروک پیشگیری نمایید زیرا گلاب از پیری پوست جلوگیری کرده، باعث سفت شدن منافذ پوست و در نتیجه افزایش درخشش فوق العاده ی آن می گردد.

۷. گلاب به عنوان یک عنصر آروماتراپی نیز، مورد استفاده قرار می گیرد. تحقیقات نشان داده است که آروماتراپی می تواند اثرات فوق العاده مثبتی در کمک به کاهش استرس، داشتن خوابی عمیق تر و حتی تأثیر زیادی در حس مثبت نگری ما نیز داشته باشد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد