اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

۵ فوتبالیستی که حین بازی جان باختند+عکس

فوتبال در کنار هیجان و خاطراتی که دارد، گاهی هم لحظات غم انگیزی را در خاطر هواداران خود ثبت می‌کند.

به گزارش سایت طلا به نقل از brightkenyanews، فوتبال ما را با لحظات متفاوت، پیروزی‌ها و شادی‌ها، بازی به بازی همراه می‌کند، با این حال، گاهی اوقات لحظات غم انگیز را هم به همراه دارد مانند فوت برخی از بازیکنان در حین بازی که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره شده است.

مارک ویوین فو

مارک ویویان فو، بازیکن فوتبال اهل کامرون بود که برای منچسترسیتی بازی می‌کرد. در ژوئن ۲۰۰۳، تیم او در یک تورنمنت بین‌المللی در فرانسه به مصاف کلمبیا رفت. در دقیقه ۷۲ بازی، فوئه در دایره وسط زمین خورد و پس از تلاش‌های ناموفق برای احیایش، از زمین بیرون رفت. با وجود این که او در بدو ورود به مرکز پزشکی استادیوم هنوز زنده بود، اندکی بعد درگذشت.

فیل اودانل

کاپیتان مادرول در اواخر پیروزی ۵ بر ۳ تیمش در لیگ برتر اسکاتلند مقابل داندی یونایتد در دسامبر ۲۰۰۷ بر اثر نارسایی قلبی قبل از انتقال به آمبولانس کنار زمین، جان باخت.

پیرماریو موروسینی

موروسینی در ۱۴ آوریل ۲۰۱۲ پس از سکته قلبی در میانه بازی بین لیورنو و پسکارا درگذشت. موروسینی با حالی وخیم به بیمارستان منتقل شد، اما آن‌ها نتوانستند کاری برای نجات جان او انجام دهند.

کریستیانو جونیور

کریستیانو جونیور یک فوتبالیست برزیلی بود که برای دمپو بازی می‌کرد. یک باشگاه فوتبال مستقر در پانجیم، گوا. به محض زدن گل افتتاحیه در فینال جام فدراسیون در ورزشگاه سری کانتیراوا بنگلور، نقش زمین شد. او به سرعت به بیمارستان منتقل شد، اما درگذشت. مرگ او بر اثر ایست قلبی بود.

تیوته

تیوته تنها چند هفته قبل از تولد ۳۱ سالگی خود که به تازگی از نیوکاسل به پکن اینترپرایزز نقل مکان کرده بود، طی یک جلسه تمرینی به دلیل ایست قلبی از پا افتاد. او به سرعت به بیمارستان منتقل شد، اما یک ساعت بعد مرگ وی اعلام شد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد