اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کشف بیش از ۳۰۰ عقرب و سوسک در چمدان‌ های مسافران

هفته گذشته ماموران پلیس فرودگاه کلمبیا محموله ای غیرقانونی از چمدان‌ های دو شهروند آلمانی را کشف و ضبط کردند.

به گزارش سایت طلا به نقل از livescience، هفته گذشته در فرودگاه بین المللی الدورادو کلمبیا یک چمدان پر از عقرب و سوسک‌های غول پیکر کشف و ضبط شد. براساس گزارش‌ها، پلیس این فرودگاه در حال بررسی چمدان‌های مسافران خارجی بود که یک محموله زنده و غیرقانونی از چمدان‌های دو شهروند آلمانی که در حال خروج از این کشور بودند را کشف کرد و به وزارت محیط زیست خبر داد.

کارولینا اوروتیا واسکز، وزیر محیط زیست کلمبیا گفت: " هر فردی که حیوانی را شکار می‌کند باید دارای مجوز صریح از مقامات محیط زیست باشد، اما مسافران دستگیر شده مجوز‌های مورد نیاز را نداشتند؛ به همین علت باید جریمه نقدی شده و همچنین برای اقدامات خود مجازات کیفری شوند".

بازرسان مشخص کردند که این بندپایان در شمال شرقی بوگوتا در بویاکا، جمع آوری شده اند. محموله غیرقانونی شامل خانواده عقرب، خانواده سوسک‌های غول پیکر و عنکبوت‌های دریچه ای بود.

در سپتامبر، مقامات کلمبیایی عملیات صادرات غیرقانونی دیگری را خنثی و ۳ هزار و ۴۹۳ باله کوسه مصادره کردند. اوروتیا واسکز، وزیر امورخارجه این کشور در بیانیه‌ای گفت: "فرودگاه همچنان در کانون توجه قاچاق حیات وحش در بوگوتا قرار دارد. تنها در سال ۲۰۲۱، مقامات بیش از ۱۱ هزار نمونه قاچاق را در فرودگاه بین المللی الدورادو کشف کردند. مقامات این وزارتخانه گزارش دادند که از این تعداد ۷۰۵۸ نفر زنده بودند."

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد